_coldfusion_ Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 (endret) Har tenkt å kjøpe et brukt abit vt7 til min celeron D. Problemet er at det hk først støtter min cpu etter bios version 14... Selger kan ikke oppgradere bios for meg i mangel på utstyr. Spørsmålet blir da om cpu kjører på lav hastighet siden hk ikke støtter denne egentlig? Eller om den blir helt død.. Har hørt om flere som har snakket om sempron cpuer som har gått sakte fart, selv om ikke hk støtter di.. Blir oppfattet av maskinen som dårligere cpu.(inntil oppgradering av bios) Endret 5. mai 2005 av _coldfusion_
Morten K Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Ser at Komplett selger Abit VT7 for bare 263 kr. Hvorfor ikke velge et bedre kort i stedet for VT7,for eksempel et Abit IC-7?
_coldfusion_ Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Skrevet 4. mai 2005 har det noe med spørsmålet mitt å gjøre?
Morten K Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 har det noe med spørsmålet mitt å gjøre? Nei bare et tips.
norpheus Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Gjode det samme en gang, måtte update bios for at hk offisielt skulle støtte 1,4ghz t-bird. Men jeg kunne fint kjøre den på 1,4ghz med å stille fsb og mp manuelt. Jeg kan ikke si helt sikkert, men jeg vil tro du får boota med en lavere cpu hastighet.
_coldfusion_ Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Skrevet 5. mai 2005 skulle helst ha visst det helt sikkert før jeg kjøpte den..
Dragavon Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 Eg har hatt hovedkort som ikkje støttet CPU før etter biosoppgradering. Eg fikk feilmelding i BIOS, og helt feile innstillinger, men det var ikkje noe problem å boote PC med en diskett med ny BIOS på og oppgradere. Etter det var alt iorden. Det var også et Abit-kort.
_coldfusion_ Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Skrevet 8. mai 2005 ok, takk for svar. går for abit jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå