Gå til innhold

[Løst] Plaync.com anbefales

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei,

Til min store irritasjon, fikk jeg akkurat en telefon fra spaceworld hvor de sa at de ikke får GuildWars før om to uker...

vet noen om en side hvor jeg kan bestille guildwars, få key med en gang, og få guildwars i posten?

Endret av SGE7000
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan forøvrig nevne at jeg i går fikk låne accountdatene til en venninne, gikk inn på www.guildwars.com og valgte download client, etter jeg startet klienten begynte den å laste ned spillet. Rakk ikke å prøve å logge inn, men jeg så character selection screen (før spillet var helt ferdig lastet ner.)

Skrevet
www.dlgamer.com.

Virker som du bare får serial her.

jepp - det viktigste er jo at jeg får det i posten, eller no og helst får serial med en gang

Skrevet
www.dlgamer.com.

jepp - det viktigste er jo at jeg får det i posten, eller no og helst får serial med en gang

Jeg har brukt dlgamer.com 2 ganger til å kjøpe serial, begge gangene har den blitt mailet meg innen 5 minutter.

Skrevet
www.dlgamer.com.

Jeg har brukt dlgamer.com 2 ganger til å kjøpe serial, begge gangene har den blitt mailet meg innen 5 minutter.

Men SGE7000 vil ha selve Spillet fysisk i posten etter at han har bestilt, noe som jeg tror ikke lar seg gjøre.

Skrevet
www.dlgamer.com.

Men SGE7000 vil ha selve Spillet fysisk i posten etter at han har bestilt, noe som jeg tror ikke lar seg gjøre.

Greit nok, skjønner ikke helt vitsen men det er nå så. Vil han ha serial i dag og spillet senere tror jeg han kan glemme hele greia. Vil han spille i dag er dlgamers.com et alternativ.

Skrevet
www.dlgamer.com.

Greit nok, skjønner ikke helt vitsen men det er nå så. Vil han ha serial i dag og spillet senere tror jeg han kan glemme hele greia. Vil han spille i dag er dlgamers.com et alternativ.

så dlgamer er trygt?

Skrevet (endret)
Komplett?

??? :huh:

Skal bare bestille key'en og få den i mailen, hvis det var det du tenkte på

Endret av SGE7000
Skrevet (endret)

Var det kansje www.komplett.no han mente?

Etter en liten stund fant jeg dette.

Siden dette er fra komplett skulle man tro at det er nogenlunde raskt og trygt.

Endret av Orresnei
Skrevet

Det koster ca. 44 euro og da kan du spille med en gang. Du må laste ned klinten fra www.guildwars.com.

Key'en får du kjapt i mailen! Helt konge for de som ikke gidder å vente.

Jeg brukte plaync, det gikk kjapt og virker trygt og greit!

-zl8ter-

Skrevet

Gadd ikke vente i går likevel. Rett etter jeg postet forrige innlegg laget jeg en konto på www.plaync.com og kjøpte spillet for 44,99$. Det er i underkant av 300 kr. Ca 280,-

5 minutter senere var jeg i gang med å spille :)

Et glimrende spill! Anbefales

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...