SGE7000 Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 (endret) Hei, Til min store irritasjon, fikk jeg akkurat en telefon fra spaceworld hvor de sa at de ikke får GuildWars før om to uker... vet noen om en side hvor jeg kan bestille guildwars, få key med en gang, og få guildwars i posten? Endret 9. mai 2005 av SGE7000
BenSin Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Kan forøvrig nevne at jeg i går fikk låne accountdatene til en venninne, gikk inn på www.guildwars.com og valgte download client, etter jeg startet klienten begynte den å laste ned spillet. Rakk ikke å prøve å logge inn, men jeg så character selection screen (før spillet var helt ferdig lastet ner.)
SGE7000 Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Skrevet 4. mai 2005 www.dlgamer.com. Virker som du bare får serial her. jepp - det viktigste er jo at jeg får det i posten, eller no og helst får serial med en gang
BenSin Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 www.dlgamer.com. Virker som du bare får serial her. Ja, derfor jeg nevnte at han finner klienten på www.guildwars.com.
BenSin Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 www.dlgamer.com. Virker som du bare får serial her. jepp - det viktigste er jo at jeg får det i posten, eller no og helst får serial med en gang Jeg har brukt dlgamer.com 2 ganger til å kjøpe serial, begge gangene har den blitt mailet meg innen 5 minutter.
~Alex~ Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 www.dlgamer.com. Virker som du bare får serial her. jepp - det viktigste er jo at jeg får det i posten, eller no og helst får serial med en gang Jeg har brukt dlgamer.com 2 ganger til å kjøpe serial, begge gangene har den blitt mailet meg innen 5 minutter. Men SGE7000 vil ha selve Spillet fysisk i posten etter at han har bestilt, noe som jeg tror ikke lar seg gjøre.
BenSin Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 www.dlgamer.com. Virker som du bare får serial her. jepp - det viktigste er jo at jeg får det i posten, eller no og helst får serial med en gang Jeg har brukt dlgamer.com 2 ganger til å kjøpe serial, begge gangene har den blitt mailet meg innen 5 minutter. Men SGE7000 vil ha selve Spillet fysisk i posten etter at han har bestilt, noe som jeg tror ikke lar seg gjøre. Greit nok, skjønner ikke helt vitsen men det er nå så. Vil han ha serial i dag og spillet senere tror jeg han kan glemme hele greia. Vil han spille i dag er dlgamers.com et alternativ.
SGE7000 Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Skrevet 4. mai 2005 www.dlgamer.com. Virker som du bare får serial her. jepp - det viktigste er jo at jeg får det i posten, eller no og helst får serial med en gang Jeg har brukt dlgamer.com 2 ganger til å kjøpe serial, begge gangene har den blitt mailet meg innen 5 minutter. Men SGE7000 vil ha selve Spillet fysisk i posten etter at han har bestilt, noe som jeg tror ikke lar seg gjøre. Greit nok, skjønner ikke helt vitsen men det er nå så. Vil han ha serial i dag og spillet senere tror jeg han kan glemme hele greia. Vil han spille i dag er dlgamers.com et alternativ. så dlgamer er trygt?
SGE7000 Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Skrevet 4. mai 2005 Er PlayNC.com trygt? GuildWars "anbefalte" det når jeg valgte create account og europe....
SGE7000 Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Skrevet 4. mai 2005 (endret) Komplett? ??? Skal bare bestille key'en og få den i mailen, hvis det var det du tenkte på Endret 4. mai 2005 av SGE7000
Snorre Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 (endret) Var det kansje www.komplett.no han mente? Etter en liten stund fant jeg dette. Siden dette er fra komplett skulle man tro at det er nogenlunde raskt og trygt. Endret 4. mai 2005 av Orresnei
figure_02 Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Åja, trudde du skulle kjøpe spillet jeg... Og ja, jeg mente www.komplett.no
Bear^ Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Prøv www.spillpriser.no og se om du finner noe til en gunstig pris.
SGE7000 Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Skrevet 4. mai 2005 kjøpte key på plaync.com - fikk den med en gang! anbefales hvis du ikke orker å vente på at spillet kommer til butikken...
zl8ter Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Det koster ca. 44 euro og da kan du spille med en gang. Du må laste ned klinten fra www.guildwars.com. Key'en får du kjapt i mailen! Helt konge for de som ikke gidder å vente. Jeg brukte plaync, det gikk kjapt og virker trygt og greit! -zl8ter-
Shhhh Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Gadd ikke vente i går likevel. Rett etter jeg postet forrige innlegg laget jeg en konto på www.plaync.com og kjøpte spillet for 44,99$. Det er i underkant av 300 kr. Ca 280,- 5 minutter senere var jeg i gang med å spille Et glimrende spill! Anbefales
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå