ArchEnemY Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Jo høyere du kommer i alchemy, jo mer er det å tjene. Selger major healing, greater intellect, greater agility og brute force pots for rundt 3-4g pr stack, og herbs er det bare å hamstre inn mens du farter rundt, finner fort nok til et par stacks.
nåvi Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Alchemy + herbalism vil alltid være bra å ha. Potions til deg og de du spiller med + du slenger opp en del på AH og tjener penger på det også. Professions som lager utstyr er ikke veldig attraktive på lvl 60 for det meste tror jeg. Får for det meste bedre utstyrt fra instance. Har ihvertfall ikke sett mange lvl 60 med "hjemmelaget" ustyr.
chokke Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 epic mount og herb=victory for the horde 1,2k hp og 2k mana i en time, hvem betaler ikke spenn for det i lvl 50-60?
nåvi Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 1,2k hp og 2k mana i en time, hvem betaler ikke spenn for det i lvl 50-60? Hææ? Nå må du forklare for den der skjønnte jeg virkelig ikke!
Jørgen Sørheim Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Det er to potions man kan lage som high-level alchemist. Flask of the Titans og Flask of Distilled Wisdom.
nåvi Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Det er to potions man kan lage som high-level alchemist. Flask of the Titans og Flask of Distilled Wisdom. Damn, de der var råååååe! Men for et slit å lage de! Synes synd på den som skal grinde så lenge at han kan lage disse.
haarod Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Får jo en del penger for dem da, pluss xp og sikkert andre brae drops.
chokke Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 så nå venter jeg på å komme til lvl 50+++ og skal loke i BRS eller whatever hvor de dropper med guildet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå