Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Har prøvd å slutte selv, men klarer det ikke. Cola er så herlig Men klarer å begrense meg til helgene, og etter gymmen på skolen
Martin A. Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Som sagt, begynn å drikk Farris Bytta Cola med Farris i forrige uke Men ikke heeeelt da. *slurpe litt av cola'en*
Suppelars2k Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Drikke Cola Light istedet. Så drikker du Cola light til du blir dritlei (ca. 2 måneder) - vips, du er ikke så glad i cola lengre.
Marvil Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Begynn å drikk Farris! Selv om det smaker saltvann og helvete, så tving deg selv til å drikke det. Etterhvert, når Farris faktisk begynner å bli godt (for Farris ER godt!) så vil alt du drikker som inneholder sukker smake ekstremt søtt. Siden du er vant med å drikke salt. For min del ble det slik at all sukkerholdig drikke ble så søtt at det prikket fra lilletoa og opp i hårtuppene hver gang. Det gikk rett og slett ikke ann å drikke brus lenger. Forsøk Farris, det skader ikke og dessuten er det sundt! Farris er bare sunt i visse mengder, pga høyt saltinnhold. Når det gjelder å drikke Farris, så kan jeg skrive under på at det er godt. Bytta ut brus med Farris i begynnelsen av oktober i fjor, og i til slutten av november (dvs 2 måneder senere), så hadde jeg drukket 120 liter. Da jeg skulle pante alle de 80 flaskene samtidig, fant jeg ut at jeg skulle prøve å drikke saft isteden, siden det er litt billigere, så nå går det mye Fun Light med bringebær her..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå