jering Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Er det noen som har erfaring med respons på supporten til Medion Norge? Jeg har sendt de mail 2 ganger på en måned uten å få svar. Problemet er at TV-utgangen ikke virker lenger, vises kun "LCD" i lista når man trykker Fn+F3. I tillegg til at CD/DVD-stasjonen kommer bort etter å ha vært pålogget en stund, kommer tilbake etter en restart. Har prøvd å re-installere Win XP på nytt, men ingen endring. Har en Cybercom WIM 2030.
osse-mon waits for alice Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Medions mailsupport er dessverre ikke så mye å skryte av. Ring dem heller på 800 84 300 Det er forøverig Compare Support som reparerer maskinene. De holder til på Skullerud i Oslo.
sirius Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Supporten var veldig bra helt til å begynne med. Men det tok fort slutt. Jeg fikk dette svaret fra Coop Vi anbefaler at kunden ringer 21 50 27 20. Åpent fra 09.30 - 22.00 7 dager i uken. Med vennlig hilsen Coop Norge AS
OlaOlablakken Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 hva om de ikke tar telefonen da? 6397601[/snapback] Har du forsøkt å ringe dem ? Ingen vits i å evt ta sorgene på forskudd.. :-)
Spartan Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Ikke ring til produsenten når det gjelder garanti/reklamasjon ! Ta kun kontakt med selgeren og krev at han skal ordne opp. Hvis de ikke klarer det så krev pengene tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå