Kanetheheatsink Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Hei! Er dette mulig? kan være meget plagsomt å ikke kunne det, ettersom man må bruke kropsspråk til å snakke.. Mvh. Lasse
MrLee Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 nei. ikke enda iallefall... UTROLIG irriterende for dem som vil Rollespille...
Canute Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 hvis en skriver /me says: Hi! kommer opp slik hos den andre: Zevz0r does a wierd gesture.
Ickz Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 hmm jeg vet ikke hvordan men jeg så 3 night elfs snakke orcish for noen uker siden...
Solid Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Jeg har hørt at kek betyr lol på orcish, men jeg er ikke hundre prosent sikker.
efikkan Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Om noen snakker på Orchish, vil da språket vises normal for alle som kan det og "kryptért" for de som ikke kan det?
Taykun Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Trodde nå ting på orcish ble randomisert til tilfeldige bokstaver. Hvis ikke vil jo en eller annen smarting utvikle et system, som oversetter alle språk til vanlig engelsk, sånn at man kan konversere uansett. Det ville jo vært lite idiotisk av blizzard å gjøre det sånn, men kan godt være. Jeg vet ikke.
mbskywalker Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Trodde nå ting på orcish ble randomisert til tilfeldige bokstaver. Hvis ikke vil jo en eller annen smarting utvikle et system, som oversetter alle språk til vanlig engelsk, sånn at man kan konversere uansett. Det ville jo vært lite idiotisk av blizzard å gjøre det sånn, men kan godt være. Jeg vet ikke. Det finnes, iallefall fantes. Men det er selfølgelig forbudt å bruke. Man kunne ikke skrive på ett annet språk, men forstå dem. Hadde 2 personer denne modden kunne de snakke sammen.
Taykun Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Det er noe helt annet da. Jeg snakker om en mod som ser for eksempel [Orcish] Ruk'sakul morsh gar'gul så vil addonen oversette det, sånn at man ser "yaarr du må dø skitne alliance". Og så at man kunne skrive inn i denne addonen tilbake, sånn at bokstavene ble rett stokket om til orcish. Hvis "lol" er "kek" uansett, ville jo dette vært mulig, og ødelegge hele systemet.
mbskywalker Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Det er noe helt annet da. Jeg snakker om en mod som ser for eksempel [Orcish] Ruk'sakul morsh gar'gul så vil addonen oversette det, sånn at man ser "yaarr du må dø skitne alliance". Mulig Og så at man kunne skrive inn i denne addonen tilbake, sånn at bokstavene ble rett stokket om til orcish. Hvis "lol" er "kek". Ikke mulig
Taykun Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 (endret) Men hvis "lol" på orcish blir "kek" for oss, vil jo det si at bokstavene i alfabetet har faste bokstaver de blir gjort om til. l til k, o til e. Det vil jo da gjelde for de andre og isåfall. Da vil det jo være mulig for en smarting å gjøre det om begge veier, som ødelegger pointet med "ikke-kommunikasjonen" mellom factions. Hvis det er mulig, ødelegger det gameplayen imo, selv om det kunne vært interessant å se hvilken dritt hordene slenger etter meg men men, er sikkert ikke det. Endret 3. mai 2005 av Taykun
efikkan Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Flere forskjellige ord kan bli oversatt til det samme ordet for de som ikke kan orchish.
Amd_Barton Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 zaga betyr rofl, kek lol, men hvis jeg skriver det til motsatt faction vet jeg ikke hva dem oppfatter det som
mbskywalker Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Flere forskjellige ord kan bli oversatt til det samme ordet for de som ikke kan orchish. Riktig. Har sett at alliance begynner laught emote når dem sier agol, gjetter at det er hehe eller noe sånt, men under raid har npcer også sakt agol
chokke Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 bur bur, agol goth sier alltid allied tenkter på lol lol, very good, eller noe sånt
Canute Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Jeg har lest at det finnes en liste med ord. Et par ord for hvert antall bokstavar i ordet (lol = kek, kanskje hah og så er kek?) Men uansett, så er det nok en algoritme som finner ut hvilket det skal være. MEN husk at hvis du tar m e l l o m r o m mellom bokstavene blir de jo alltid like
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå