Guy Mann-Dude Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Når jeg klikker på patchen hører jeg bare et pip og så blir prosessen avbrutt med en gang. Hva kan være årsaken til dette? Jeg har 6800gt og patchen skal optimalisere spillet for dette kortet, så klør litt etter å få dette til å funke. Hjelp mottas med en stor takk!
mushi Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Er spillet orginalt? har du prøvd å laste ned patchen fra et annet sted?
Guy Mann-Dude Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Skrevet 3. mai 2005 Originalt..Til alt overmål er spillet kjøpt til overpris...har lastet ned både uk og us versjonen fra flere forskjellige steder. Prøvd å reinstallere også. Finns det en idiotisk sikkerhetsfunksjon i XP pro som tror at patchen er et virus? Ingen andre som har opplevd dette?
vstr Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Bruker du cracks? han fortalte jo nettopp at de va orginalt, og då bruker du som regel ikke cracks
Villmink Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Det er da mange som bruker no-cd cracks på originale spill
Guy Mann-Dude Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Skrevet 4. mai 2005 Ok, men jeg er iallefall ikke en så avansert bilspillbruker..i og med at jeg allerede har cd'ene tilgjengelig kan jeg likegodt la en ligge i drevet.... Prøvde å gå inn i registeret og slette alle spor før reinstallering, men også det var fånyttes.. Ingen som har forslag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå