zaico Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Har en NE Rogue lvl 24 på Silvermoon, men jeg sliter når jeg soloquester. Har ikke muligheten til å banke 2 på samme lvl som meg selv, og møter jeg 3 som er 4-5 lvler under meg så får jeg også bank. Noen som vet hva jeg bør plassere Talentpoengene på for å få en bra solocharacter? Kan legge til at jeg ikke har noen som helst problemer med å ganke et creep som er 2 lvl over meg, bare han er alene.
Canute Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Rogues er generelt sett ikke særlig gode mot flere samtidig. Kanskje du også har et utdatert våpen?
dimdal Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Du kan bruke blade flurry, treffer 2 fiender på en gang med alle attacks ( ikke special ). Du kan forresten ikke "ganke" en mob..
Roberticus Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Humh, jeg har også en 24 rogue og jeg synes hun rocker noe sinsykt. Hvis jeg sliter i en fight så kjører jeg ganske enkelt en Vanish. Poison er et must, jeg bruker nå en sverd/dagger combo og det PØSER jo ut dmg. (våpena har en dps på ca 14 hver). Også viktig å bruke den dodge boost abilityen (som jeg ikke husker navnet på) når du får 2-3 mobs på deg.
hallgeirl Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Du kan bruke blade flurry, treffer 2 fiender på en gang med alle attacks ( ikke special ). Du kan forresten ikke "ganke" en mob.. Ikke specials? Jeg treffer da begge mobs jeg sloss mot med både sinister strike, eviscerate og poisons jeg da
dimdal Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Ikke specials?Jeg treffer da begge mobs jeg sloss mot med både sinister strike, eviscerate og poisons jeg da Jasså? hmm, ja kanskje jeg ikke har lagt merke til det da
Acurus Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Det viktigeste er vel bare og pulle (lure en fram med bue eller gevær) en og en. Det pleier ikke og vere noe problem så lenge du planlegger litt før du gjør det. Skulle du vere så uheldig og få to mot deg, så er det bare og kjøre evasion og ta han ene for så og ta vhanish viss du ikke klarer den siste. Angående talents så syns jeg at lighning reflexes og block er et must når man soloer. Uten de så tar man alt formye skade. Andre triks i ludo kan vere og blinde mob nr2 en stund og/eller bruke den skillen jeg aldirg bruker og defor aldrig husker navnet på, men som stunner en liten stund viss du ikke gir noe skade. Sap som opning er og fint viss det står to vedsiden av hverandre.
Pug Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Min rogue er foreløpig på lvl 51, og jeg har tenkt og kjøre combar specs, med litt assasin helt fram til lvl 60 =) Combat er best til å grinde/levle med, også kan du respecce til sub/assasin når du skla pvp'e =)
mbskywalker Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Min rogue er foreløpig på lvl 51, og jeg har tenkt og kjøre combar specs, med litt assasin helt fram til lvl 60 =) Combat er best til å grinde/levle med, også kan du respecce til sub/assasin når du skla pvp'e =) Protest :!: . Jeg har nå etter 3 respeccs satt 31 poeng i Assasination. Ja, vigor også. Dette er så herlig som det kan få blitt, jeg kommer aldri til å klare å spille uten det igjen. Seal fate og vigor kan jeg ikke skryte nok av. Jeg kan holde total stun-lock, og er det caster motstander eller en annen med lav armor trekker jeg bare en 5p evis 1 sek etter cs har gått over, uten vigor må du vente 2 sek.
Pug Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Min rogue er foreløpig på lvl 51, og jeg har tenkt og kjøre combar specs, med litt assasin helt fram til lvl 60 =) Combat er best til å grinde/levle med, også kan du respecce til sub/assasin når du skla pvp'e =) Protest :!: . Jeg har nå etter 3 respeccs satt 31 poeng i Assasination. Ja, vigor også. Dette er så herlig som det kan få blitt, jeg kommer aldri til å klare å spille uten det igjen. Seal fate og vigor kan jeg ikke skryte nok av. Jeg kan holde total stun-lock, og er det caster motstander eller en annen med lav armor trekker jeg bare en 5p evis 1 sek etter cs har gått over, uten vigor må du vente 2 sek. Protest på hva? At Comb/assasin ikke er best til lvling/grinding? Og forresten er ikke stun-lock noe å satse på lenger, da mange nå får tak i insignia of the horde eller lignende, slik at de kan komme seg ut av stun.
mbskywalker Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Min rogue er foreløpig på lvl 51, og jeg har tenkt og kjøre combar specs, med litt assasin helt fram til lvl 60 =) Combat er best til å grinde/levle med, også kan du respecce til sub/assasin når du skla pvp'e =) Protest :!: . Jeg har nå etter 3 respeccs satt 31 poeng i Assasination. Ja, vigor også. Dette er så herlig som det kan få blitt, jeg kommer aldri til å klare å spille uten det igjen. Seal fate og vigor kan jeg ikke skryte nok av. Jeg kan holde total stun-lock, og er det caster motstander eller en annen med lav armor trekker jeg bare en 5p evis 1 sek etter cs har gått over, uten vigor må du vente 2 sek. Protest på hva? At Comb/assasin ikke er best til lvling/grinding? Og forresten er ikke stun-lock noe å satse på lenger, da mange nå får tak i insignia of the horde eller lignende, slik at de kan komme seg ut av stun. Ja, det jeg synes er feil å si. Uansett, mobs har ikke insignia, jeg kan drepe elites 2 levler over meg med stunlock.
laff84 Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Hva er blade furry? jeg kan ikke finne det på skills lista jeg
henrik_s Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Hva er blade furry? jeg kan ikke finne det på skills lista jeg ja, ikke jeg heller. Ble nysgjerrig nå
chokke Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 hva vil det si å stun lokke? Er det å fyre opp en cidney shot, så fylle opp combo points med 5, så da en kidney shot??
p0zz Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 hva vil det si å stun lokke?Er det å fyre opp en cidney shot, så fylle opp combo points med 5, så da en kidney shot?? Kanskje, cheap shot --> kidney shot
Vaktmestern Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Stun lock er å forhindre at motstanderen din kan gjøre noe som helst. Vanligvis cheap shot -> backstab/sinister strike -> cold blood -> eviscerate -> vanish -> cheap shot -> sinister strike/backstab -> blind -> stealth -> cheap shot osv. Og at combat er best å grinde med må jeg si i mot, med imp ambush og remorseless har du 100% critical chance på ambush etter å ha drept en mod. Vanligvis tar jeg over halvparten av livene til en mob med en critical ambush. Etter det bruker jeg en sinister strike, er jeg heldig får jeg en crit der og og har da 4 combo points etter 2 angrep så bare avslutter jeg med eviscerate.
Canute Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Stunlock foregår slik som dette: Cheap shot - sinister strike x 1 - gouge - kidney shot - vanish/blind (gjør det sammeigjen)
Pug Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Stun lock er å forhindre at motstanderen din kan gjøre noe som helst.Vanligvis cheap shot -> backstab/sinister strike -> cold blood -> eviscerate -> vanish -> cheap shot -> sinister strike/backstab -> blind -> stealth -> cheap shot osv. Og at combat er best å grinde med må jeg si i mot, med imp ambush og remorseless har du 100% critical chance på ambush etter å ha drept en mod. Vanligvis tar jeg over halvparten av livene til en mob med en critical ambush. Etter det bruker jeg en sinister strike, er jeg heldig får jeg en crit der og og har da 4 combo points etter 2 angrep så bare avslutter jeg med eviscerate. Ja, men det er mye lettere å skaffe seg bra swords =) Dessuten er det lettere og mindre arbeid (men sikkert mindre utfordrende) å grinde med en combat build enn en assasin build
Lacim Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Uansett, mobs har ikke insignia, jeg kan drepe elites 2 levler over meg med stunlock. Kommer litt an på class på mob, eller hva? skal slite litt med en heavy armored mob med Mortal Strike eller tilsvarende, men caster classes går fort ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå