Gå til innhold

Arena i Guild Wars

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det. Men lag en PVP player som er lvl 20 og putt sammen de skillsa du vil ha, så har du pvp actoin med en gang. Ganske fett egentlig, og lykkes i pvp handler bare om taktikk.

Joe

Skrevet

Men jeg vil jo ha PvP action med min kickass character som er bygget opp fra bunnen, med masse fancy våpen osv.! :)

Vet du hvor Arenaen i post searing er da?

Skrevet (endret)

Tror ikke det, Jeg har ikke kommet så langt og jeg vet dette er litt offtopic, men for de som ikke vet hvor Arenaene er så sjekk kartet.

Ascalon City Arena [lvl 1-10] (den herpa versonen av Ascalon)

Shiverpeek Arena [lvl 1-15]

Har lagt til kart med markeringer. (Jeg har ikke kommet langt, men for de som ikke har kommet like langt kan dette bli en >>>>SPOILER<<<<)

post-189-1115120155_thumb.jpg

Endret av ~Alex~
Skrevet
Hvordan fungerer det med sånne arenaer og sånn?

Du går inn, trykker "enter competive mission". Loader. Kommer på et fire manns random lag med 3 andre. Dere sloss mot en annet lag. Vinneren står og du får Xp for alle som ditt lag dreper. Pluss en bonus for å vinne. Taperne mister ingenting. Utrolig morsomt.Korte setninger. Er kult. Amen.

Skrevet

Du går inn, trykker "enter competive mission". Loader. Kommer på et fire manns random lag med 3 andre. Dere sloss mot en annet lag. Vinneren står og du får Xp for alle som ditt lag dreper. Pluss en bonus for å vinne. Taperne mister ingenting. Utrolig morsomt.Korte setninger. Er kult. Amen.

men hvis du vil være med 3 andre fra samme guild - kan du ikke det, da?

Skrevet

Nei da er det med en gang noe annet.

Arenaen er bare for å tjene Xp og øve seg i PVP.

Skrevet

det går det ja. men jeg tror du må ha guild hall og utfordre ett annet guild.

der kan du være mange flere enn 4 :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...