Gå til innhold

Kjøp EOS 350D. Siste kommentarer


Anbefalte innlegg

Hei

 

Har nå satt sammen det jeg skal ha, og er bare et lite trykk fra å bestille følgende:

 

- Canon EOS-350D digitalkamera 18-55mm kit

7 895,00,-

 

- Canon Veske EH-18L

450,00,-

 

- Sandisk 1024MB Ultra II Compact Flash

1 095,00,-

 

Totalt 9440,- på komplett.

 

Noen som har noen andre forslag sånn på tampen. Noe som er bedre og bestille, andre nettbutikker som har et bedre tilbud, evt. andre ting jeg har glemt.

 

Har et budsjett på maks 10 000,-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du går til Stretto.no får du samme pakken for 9125 kroner INKLUDERT frakt (levert på døra)

Ser dessverre at de for øyeblikket ikke har minnekortet på lager, men hvis du vil splitte forsendelsen, gjør de dette uten ekstra omkostninger for deg.

Hvis du bestiller med batterigrepet, legger du til 1000 kroner. Du havner da 125 kroner over budsjettet, men det anbefales :)

Lenke til kommentar

Takk, så ut som en ryddig butikk. Leste litt om butikken, og grunderen, og så ikke ut som det skulle være skummelt å handle der (er litt skeptisk av meg).

 

Fant dette minnekortet som de hadde inne:

 

LEXAR Lexar 1GB 8x CF-kort (CF1GB-08-266) kr: 883,-

 

Er dette noe å satse på? Ble litt usikker på hastigheten til dette minnekortet. Vil det være bra nok?

Lenke til kommentar

Regner med du mener 80x på Lexar-kortet? :)

Ja, så vidt jeg vet er det raskere enn Ultra II-kortet fra Sandisk (uten at jeg skal si det for helt sikkert)

 

Kjøpte mitt fra Stretto. Nettbutikken liker jeg ikke helt 100% designet på, men ellers overgår selskapet all forventning. Service er upåklagelig. Meget rask levering. Billig. Selskapet selger både til bedrifter og private.

Lenke til kommentar

Ble dette tilslutt:

 

- CANON Canon EOS 350D Sort m/EF-S 18-55 (0210B017)

- LEXAR Lexar 1 GB 80x WA CF Minnekort (CF1GB-80-386)

- LOWEPRO DIGITAL CAMERA BAG TLZ MINI EOS (LP-TLZ MINI)

 

Klikk dere inn på linken for mer info.

 

Gikk for Lowepro bagen siden de var utsolgt for canon bagen. Håper den passer. Var litt usikker :hmm:

 

Så får vi se.. Blir spennende å få dette i posten... :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte 80x pro kortet til lexar fra www.it24.no og fikk det for 777 + frakt, totalt 807,-.

 

At enkelte selger samme kortet for 1300,- viser bare at butikkene ønsker størst mulig profitt på det som er "in"...

 

Mvh Frode

Ligger over 900 kroner ser jeg nå. Så mulig de fant ut at det ble for lite fortjeneste. Vi selger kortet for 1000 kroner der jeg jobber om det kjøpes sammen med et digitalt speilrefleks, og for 1295 "alene", og vi er ikke nettbutikk (derfor litt høyere priser). Ser de fleste andre butikker selger det for samme pris, eller høyere.

 

Uansett, noe skal man ha profitt på, når man ikke lenger har profitt på selve kameraet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...