Gå til innhold

Mp3 konvertering


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg lurer på om det finnes noen programmer som kan konvertere om mp3 filer? alle mine mp3'er er i 192kbps kvalitet, men jeg skal gjøre om alle til 128, pga har en bærbar mp3 spiller med liten plass.

Noen som vet om programmer som har en slik funksjon.

 

Hvilket konvertingsprogram er best når en skal rippe fra cd til mp3? har brukt audiocatalyst i flere år, men vil tro at det begynner å bli utdatert når det gjelder kvalitet på filene....?

 

Alle svar mottas med stor takk. Er oppråd siden det er plass til 5-8 sanger i 192kbps kvalitet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Quote:


trn100 skrev (2002-07-10 19:36):

MusicMatch kan ev. også konvertere direkte til mp3PRO og mp3PRO VBR dersom spilleren din kan lese disse.


Gjelder i allefall fullversjonen som jeg har. (Kjøpt og betalt!)



Winamp har støtte for mp3pro, Må bare laste ned en plugins fra winamp.com. Personlikt liker eg bedre media jukebox enn musicmatch jukebox. Har du prøvd med mp3pro filer, Syns du at det var bra.
Lenke til kommentar

Takker :smile:

 

Har hørt om disse programmene før, men aldri prøvd dem. har også hørt fra "for-stå-seg-påere" at det ikke finnes noen "perfekt" program idag. De bruker forskjellige program. Et program til selve rippingen og et til selve encodingen. Vet ikke om dette er tilfelle men.?

 

Men er det noen som kan løse det andre problemet mitt? noen program som kan forandre bitraten? på mp3.. i store mengder..

 

 

Nei shitclat, ingen piratkopiering. Tør nesten å påstå at jeg /m familie har en av de største platesamlingene her. men bare nesten :wink:

Lenke til kommentar

Quote:


Kjetil Lura skrev (2002-07-10 19:51):

Har du prøvd med mp3pro filer, Syns du at det var bra.


Jeg har ikke testet det mye, og kvaliteten avhenger vel av hvor mye man komprimerer. Vet ikke hvordan det blir når det brennes ut på musikk-CD, men dette er jo et kompromiss for de som har lite plass. Man får vel neppe i både pose og sekk...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...