Ksungam Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Skrevet 3. mai 2005 Ganske fett å booste opp ved T-spawn på cbble i det hemmelige rommet. Boost fra den store kassa rett foran spawn med to stk opp i taket. Hmm er dette bug? Og kan du fikse en screenshot? Lyst til å prøve
sull Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Jeg har oxo lyst å prøve, men skjønner ikke hvor du snakket om?
Mort-One Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 På rød fjelle på nuke.. der kan det boostes eller ta fisker hoppe. men det er et hyggeli trix.
Fedje Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 jeg legger til noen fine plasser det er mulig og booste på de_inferno. Her ser dere det som er blitt nevnt tidligere i tråden, det med bosting ved den kassa oppe ved vinduet i øverst i lillemidt. Her er en plass rett utenfor CT spawn opp mot midt. Ganske bra og booste der ettersom det er mange som kjører igjennom CT spawn dersom de rusher opp midt. Her ser dere en ganske brukbar booste plass oppe ved B1 inne i sidegangen. En veldig bra plass og booste. (synes jeg da) Her ser dere en bra plass i slutten av banan, vis man booster folk opp her har de mulighet for og gå på taket hele veien ned til begynnelsen av banan. Det er også mulig og booste folk fra begynnelsen av banan men da må det 3 stykker til for og gjøre det. Håper jeg har bidratt litt i denne tråden. Kan kanskje komme med noen flere fra andre baner om det er intresse for det. Venligst si ifra om dere mener noen av de plassene her er ulovlige så ikke folk begynner og bruke de og slikt når det ikke er lov. Fedje.
chokke Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 hmmm, mange fine ideer her Selv vet jeg om 2 stk på ccble. Når man er terror og løpe den første veien opp og komer inn døra er det 2 kasser oppå hverandre, trengs tre stk. Og hvis man løpe litt videre ser man 2 små kasser oppå hverandre som også er veldig bra sted. Disse plassene er gjerne hvis terror taper public . ilenced weaps er et krav, usp/colt fra forrige runde. Kan fiske screeny i morra kanskje.
Knast Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Venligst si ifra om dere mener noen av de plassene her er ulovlige så ikke folk begynner og bruke de og slikt når det ikke er lov. Ingen av disse boosteplassene er ulovlige (CPL rules).. Inferno er en gjennomført bane som har lagt et tak på steder der man ikke skal kunne booste.. bugs kan uans forekomme men ikke i dine eksempler.. ps. noen vil alltid whine om du bruker disse uansett..
Mammuten Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Det er ett sted man kan klare og komme seg oppå alene også.. ved den verandaen på inferno, der er det en lysstolpe.. der går det ann å sitte og kose seg med lyddemper...
Ksungam Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Skrevet 6. mai 2005 Det er ett sted man kan klare og komme seg oppå alene også.. ved den verandaen på inferno, der er det en lysstolpe.. der går det ann å sitte og kose seg med lyddemper... bilde?
Ksungam Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Skrevet 6. mai 2005 Hehe, vt + public og booste noen venner opp der = alltid gøy
Elendil Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Jepp! men VT og venner er nok eit must skal det gå nokolunde bra og raskt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå