Gå til innhold

Tips til stilige dingesbomser i brønnene!


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har et Lian Li med 5.25 hele veien ned, og jeg vil fylle opp slotene med stash! Noen som har tips til fine saker man kan putte der?

 

Tips til nøytral, svart og fin viftestyring?

Tips til nøytral, svart og lekker temperaturdisplay? (helst uten noen fargesprakende LED)

 

MVH

 

Terje Andersen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Går fint om man implementerer det i brønndekslene da.. :) Men er jo alikevel viktug å holde stilen! Har sett alt for mange Lian Li som blir ødelagt av alt for mye stæsj som absolutt ikke passer inn.

Bøandt annet din? :tease: Nei da, var jo ikke deg som ødela den heller...

Men jeg tror denne kan passe, den er jo nyttig også ;)

 

EDIT: Fixa linken, lett å trykke feil når en har fri, og ligger et stykke fra skjermen ;)

Endret av sigen
Lenke til kommentar

Kan jo ikke få ALT vettdu Glisevask ;) Men jeg har faktisk vurdert den flere ganger, men vil bestille noe annet sammen med den (dumt jeg ikke kom på det når de sedte sponsorpakken min nå)

Vet at det var Snekker`n sitt verk ja, men hvordan fikk du solgt det? (PM-prat heller kanskje? :hmm:)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Digital Doc 5+ er et must :thumbup:

ganske nice den ja! :love: Synd at den koster så mye :thumbdown:

La oss si at det er en dyr, men avansert teperaturmåler som kan si fra når det blir varmere enn du tillater ;) Den sier også fra hvis en av viftene ryker, men det har jeg (heldigvis) ikke erfart enda. Den reagerer til og med på speninger, så den har kontroll på masse rart :p Eneste jeg virkelig savner er mulighet for å kontrollere RPM på viftene.... menmen... kan heller kjøpe en skikkelig viftekontroller til det :thumbup:

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke bare kjøpe denne herligheten: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=TR3B =D

Stort display er vel noe alle liker :cool:

Men etter å ha lest manualen, er jeg ikke helt begeistret over funksjonaliteten...

Kort og godt:

1. Still klokka.

2. Sett maks temperatur tre steder.

3. Se om viftene snurrer, eventuelt hvor fort de snurrer.

4. 20 sek med piping når noe går galt, eller tempen blir for høy.

5. Trykk inn begge knappene for å sjekke status på neste "enhet".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...