Tommelom Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 Jeg har fått et kjedelig problem etter min siste windows-instalering. Spill blir hele tiden plutselig minimert ned på oppgavelinjen. Jeg har avsluttet alle programmer som kjører på maskinen uten noen forbedring. Av det jeg kan skjønne så må det være en eller annen bakgrunnsprosess som står for dette. Dessverre er det umulig for meg å finne ut av hva det er. Det kommer ingen indikasjon om hva som er synderen når det skjer. Ingen ting som tar fokus. Jeg har ikke installert noe nytt som jeg ikke hadde før reinstall, så jeg er ganske fortapt. Noen som har et tips om hva jeg skal gjøre for å finne ut akkurat hva som skjer når dette hender? Det er ingen spesielle intervaller på minimeringen heller. Dette er fryktelig frustrerende midt i en duell i WoW. En sikker død er som regel utfallet. Om ingen kan hjelpe, så ser jeg ingen annen løsning enn enda en reiinstall og håpe det samme ikke skjer igjen.
Colossus Skrevet 19. mars 2007 Skrevet 19. mars 2007 (endret) Har samme problemet, alle programmer som bruker hele skjermbildet minimeres akkurat på klokkeslettet (kl. 1:00, 2:00, 3:00 etc.). Er det en bug eller er det noe annet som forårsaker dette? Beklager at dette er så gammelt (!), men jeg ser ingen grunn til å starte en helt ny tråd. Endret 19. mars 2007 av Colossus
b21a Skrevet 19. mars 2007 Skrevet 19. mars 2007 Sjekk oppdaterings frekvensen på antivirusen din, tror kanskje det er synderen siden dette skjer hver hele time. Hvis det ikke er noen oppdateringer å finne vil du vel heller ikke få noen indikasjon på at det er den som lager krøllet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå