Gå til innhold

beste mp3 / wav avspillings program for windows ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.

jeg har nå gått temmelig lei av winamp siden jeg har brukt det e FLERE år nå :dontgetit: så jeg lurte på hvilket avspillings program dere bruker / synes er best ?

mvh Aleksander Larsen ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg er foobar2000 helt overlegen alt annet jeg har prøvd. Det er en teknisk god spiller som kan konfigureres i veldig høy grad. Den appellerer mest til de som er mer interessert i en god spiller, enn tåpeligheter som skins. Den har gode dekodere, støtte for mange format, og gapless playback. Ønsker du derimot en spiller der utseendet/skins er prioritert, kan du nok hoppe over foobar2000.

Skrevet

Jeg bruker Media Monkey for å organisere musikken min. Og selv om jeg har satt den opp til å spille av musikkfilene i Winamp, har Media Monkey en egen avspiller intigrert i programmet. Programmet har en genial måte å fikse mp3 tagger på, organiseringen av musikken er overlegen og det er generelt veldig brukervennlig og oversiktlig.

Skrevet

likte faktiskt begge programmene ;) synes foobar2000 var litt for "avansert" for meg, men det var faktiskt det med det mest "ryddige" designet, i hvertfall etter min mening, bruker nå inntill videre media monkey pga det var lett å bruke, lett å forstå og rett å slett genialt ;)

Skrevet
Jeg bruker Media Monkey for å organisere musikken min. Og selv om jeg har satt den opp til å spille av musikkfilene i Winamp, har Media Monkey en egen avspiller intigrert i programmet. Programmet har en genial måte å fikse mp3 tagger på, organiseringen av musikken er overlegen og det er generelt veldig brukervennlig og oversiktlig.

Går for den, eit genialt program som er verdt ein test! :)

Skrevet
likte faktiskt begge programmene ;) synes foobar2000 var litt for "avansert" for meg, men det var faktiskt det med det mest "ryddige" designet, i hvertfall etter min mening, bruker nå inntill videre media monkey pga det var lett å bruke, lett å forstå og rett å slett genialt ;)

Det eneste som er litt dumt er at programmet ikke automatisk oppdaterer musikksamlingen din. Den funksjonaliteten har bare Gold utgaven av Media Monkey. Men programmet koster ikke mer enn en drøy hundrelapp, og da får du selvfølgelig flere funksjoner med på kjøpet enn bare den ene jeg nevner. Jeg har oppgradert til Gold, og angrer absolutt ikke. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...