haarod Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 Bare er litt nysgjerrig. Selv har jeg leava general chat fordi det er så masse piss på general på "The Maelstrom". Orker ikke det, så jeg har bare på LFG, Trade (i storbyer) og LocalDefense. I blant WorldDefense.
DoNotWant Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 Prøv /chatwho # (#=channel nummer..) Aldri prøvd det i general,bare i kanaler jeg har joina..
Sigga Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 Er inne på General, men overser det meste som blir skrevet der.
Dʋgɢtung Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 Jeg pleier å være inne på General, Trade og LFG. Jeg føler jeg går glipp av så mye hvis jeg ikke er på general. Alt blir liksom så dødt. World Defence derimot, det er det første jeg fjerner.
OscarWoHA Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 World Defence og Local Defence er noe jeg ikke kunne brydd meg mindre om. Ellers går det veldig greit for seg på serverene jeg er på (alliance silvermoon, horde skullcrusher).
mbskywalker Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 Jeg har worlddefence som en egen fane i chat-vinduet. Ganske greit når jeg er lei av quests og grinding
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå