kjell-inge Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 vi er 2 stk som sitter på lan ... han ene har akkurat tatt over battlefield vietnam fra meg nå en av oss lager lokal server og han andre prøve å connecte får han opp feilmeldingen "Error" data differs from server noen forslag om hva det kan være ?
Heimen Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Dere har sansynlig ikke samme versjon av spillet. Last ned de nyeste patchene og prøv igjen etterpå.
tørrfisk Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 (endret) Prøv du å sett opp servern. Jeg har hatt samme problem, men den ene maskinen kunne sette opp en LAN server. OT: Veldig kult navn du har Skjalg85 Endret 30. april 2005 av tørrfisk
Snorre Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 (endret) Som før sagt har det mest trolig med at dere har forskjellig versjon av spillet. Prøv å laste ned de samme patchene og så hoste en game. Edit: Her er forsåvidt en post om hvilke patcher man skal ha til de forskjellige Battlefield spillene. Endret 1. mai 2005 av Orresnei
ttt Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 sidan han eine av dei har piratkopiert spelet med trådstarter (kopiert det over nettverket etter som eg forsto det), så er det naturleg å tru at begge har samme versjon av spelet. eg kan tenke på ein annan ting som kan vere problemet, men det er vel ikkje lov å sei det sidan det bryter med retningslinjene nr 8.
Jørgen Sørheim Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 Hjelp til piratkopiering kan dere ta på et annet forum. Stenges.
Anbefalte innlegg