Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hjelp med trimming av furia


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er bare **** prat Haxxor, du må ikke ut med 1-2k eff.anlegg fordi du har Hebo trim.

 

Alt er ikke så dyrt som du skal ha det til. Og jeg vet du er stolt av Derbin din, men det er litt slitsomt at du nevner at du har den, og har lyst på HEBO trim hele tiden.

Må jo ha et skikkelig eff.anlegg hvis du først skal trimme den litt, MEN da tenker jeg ikke på MK anlegg, men et med fin lyd, å ikke noe du kan skremme fugler og andre ting med...

Eneste fordel med MK anlegg er vel at onkel blåmann hører deg, så da er det jo bare å følge lyden å vips sitter du med en lapp i handa som det står noe om 6000 kroner (????) og ***** politikammer på (***** = ditt lokale politikammer)

 

Når jeg kikka på Arrow eff.anlegg til sykkelen min, tror jeg det kom på 2700 hvis jeg ikke husker feil...

Der her du fin lyd og mye effekt :love:

Som med alt annet, så får du det du betaler for ;)

 

Sorry off topic, men syns det har litt med saken å gjøre med tanke på prat om effekt anlegg og lignende..

Lenke til kommentar
Det er bare **** prat Haxxor, du må ikke ut med 1-2k eff.anlegg fordi du har Hebo trim.

 

Alt er ikke så dyrt som du skal ha det til. Og jeg vet du er stolt av Derbin din, men det er litt slitsomt at du nevner at du har den, og har lyst på HEBO trim hele tiden.

visst du skal ha eit bra effektannlegg så må du ut med så mye

 

og visst eg hadde bryd meg så jævli om Derbien min så hadde eg ikkje latt den stått på reperasjon i 2 måneder

Lenke til kommentar
Er ninja bedre en fasmem :hmm:

Det ville jeg hørt på mopedportalen.com om..Ninja'en har et meget bra toppdrag da..

Men en furia blir sterkere og toppfarten vil øke en del om du har trimsylinder og ikke stor nok forgasser. For best toppfart tror jeg du burde satse på og bytte ut til en 24mm.

 

Har du bytta reed'en?

Endret av Hi-Fi Lasse
Lenke til kommentar

Det er bare teit og betale 3-4tusen kroner for et effekt anlegg som gjør kanskje 10km/h fortere enn et til 2k.

 

over 1k må man uansett ut med hvis man skal ha et effekt anlegg.

Ikke hiss deg opp nå Haxxor ;)

Og la den stå til reprasjon, det er jo bare nødvendig. Hvis du fikser selv, så tar du en jalla fiks, og den ryker 2 dager etterpå i en burn out.

 

Skal du ha trim sylinder, så må du ha alt.

Lenke til kommentar
Det er bare teit og betale 3-4tusen kroner for et effekt anlegg som gjør kanskje 10km/h fortere enn et til 2k.

 

over 1k må man uansett ut med hvis man skal ha et effekt anlegg.

Ikke hiss deg opp nå Haxxor ;)

Og la den stå til reprasjon, det er jo bare nødvendig. Hvis du fikser selv, så tar du en jalla fiks, og den ryker 2 dager etterpå i en burn out.

 

Skal du ha trim sylinder, så må du ha alt.

hisser meg ikke opp eg :p

 

og grunnen til at den har stått så lenge er at eg ikke har giddet å hente den

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...