bolthorn_master_chief Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Kjøpte Half Life 2 for 1 måned sidan! Å no har eg stått fast på ein plass i spelet i 3 veker..korleis skal eg komme meg vidare herifrå? e finne i alle fall ikkje ei forklaring på det...(sjå screenshotet)
Luske_Ludvig Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Hei, det finnes allerede en "Hjelp, jeg står fast i HL2 tråd! " (med masse spoilers...)
colakork Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 er det ikke her du bare må gå inn til det andre rommet, skru på vannpumpa osv så du kommer inn i det røret der?
Freqtal Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 (Her er forresten den tråden Luske_Ludvig snakket om.) Ja, det er vel der alle de tønnene er som sprenger, elns? Det du skal gjøre er å gå på det røret(?) i taket over deg, og bort på siden der en plass. For å komme deg opp på røret/bjelken må du komme deg opp til høyre fra der du står nå, også opp på rekkverket og så opp på røret. Satt fast samme stedet, så jeg prøvde å stable masse tønner opp til det hullet du ser på, men det gikk ganske dårlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå