anon12234 Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 spill PvE server hvis du blir så eid hele tiden. slutt å whine.....
Lacim Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 På daggerspine heter charen min Dent. Har ikke spilt på ukesvis, spilte til level 31 elns. Har ikke noe bra gear på den heller
Bautastein Skrevet 30. april 2005 Forfatter Skrevet 30. april 2005 spiller ud rogue -Under 14 år. -Har altfor mye fritid. -Er feige og takler ikke utfordringer. -Har en destruerende atferd og liker det. -Konstant sint. Nei Ja Nei Muligens Nei mer usakelig kan man ikke bli. Jeg ser på roguen som et verktøy fordi den greier og håndetere solo quester eller å gå alene mye lettere! Det er den beste 1on1 pvp klassen også. De er også fine og ha med i party når det gjeder lockpicking skillet =) Dessuten har den et litt anderledes utseende en den normale og kjedelige "panser" characteren... Du har tatt det ut av sammenheng. Dette gjelder ikke alle alle rogues. Jeg forstår og respekterer at rogues bruker sine abilities.
Bautastein Skrevet 30. april 2005 Forfatter Skrevet 30. april 2005 spill PvE server hvis du blir så eid hele tiden. slutt å whine..... Må jeg mate inn dette med teskje? Jeg blir nødt til å quote meg selv: Jeg spiller på en PvP-server, elsker PvP, og blir ikke spesielt sur om jeg blir ganka, da jeg bare kan løpe tilbake eller resse fra soulstone. Vennligst les første post før dere skriker "hvis du ikke liker PvP, spill PvE!" Jeg lurer på hvorfor 92% av de som har drept meg på en "feig" måte er ud rogues.
Darx* Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Blir tullete og fordomsdømme folk fordi du tror at det er slik? Men skjønte at du ikke liker rogues og prøver og slenge ut all slags dritt men men... Selv hater jeg palaer og kan finne på mye nasty om dem =)
MrLee Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 (endret) spill PvE server hvis du blir så eid hele tiden. slutt å whine..... Må jeg mate inn dette med teskje? Jeg blir nødt til å quote meg selv: Jeg spiller på en PvP-server, elsker PvP, og blir ikke spesielt sur om jeg blir ganka, da jeg bare kan løpe tilbake eller resse fra soulstone. Vennligst les første post før dere skriker "hvis du ikke liker PvP, spill PvE!" Jeg lurer på hvorfor 92% av de som har drept meg på en "feig" måte er ud rogues. Det har nok noe med at 99% av rogues på horde sida er Undead (på grunn av den (forøyeblikket) utrolig overpowered WOTF - blizz har sagt at de ikke vil nerfe den, men forbedre andre racials... venter bare på det... sukk)... da merker man naturligvis nettopp undead rogues mest... Endret 30. april 2005 av MrLee
uberhunter Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Hehe, stemmer at undead rogues er litt hissige av seg. Fant Codex: Prayer of Fortitude i Stratholme i dag (er priest selv) og skulle bare se hvor mye den egentlig var verdt, så slengte jeg likegodt ut en 'WTS [Codex: Prayer of Fortitude II] i Orgrimmar, og han som jeg var i party med da (UD rogue) måtte jo selvfølgelig klikke i vinkel pga. dette. Slenge ut hvilken drittsekk jeg er i general chat og i guildet sitt osv. uansett hvordan jeg forklarte det så var det ikke mulig sjekke priser på egen server nei... Det er fyfy..
uberhunter Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Siden jeg hadde sagt at jeg trengte boken, som priester flest vil vi gjerne ha PoF og PoF2. Forklarte at jeg skulle sjekke prisen men han var så opphisset at han ikke klarte å konsentrere seg helt tror jeg
Lacim Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Forståelig da...det så tross alt ut som om du hadde tenkt å selge den. Jeg hadde også blitt irritert om det droppa noe liknende og noen hadde sagt need, men 10 min senere dratt en WTS på samma item
uberhunter Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Problemet hans var at jeg til og med viste han at jeg brukte den selv, han ville ikke forstå at jeg skulle sjekke prisen, ikke selge den.
MrLee Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Ah... da er det litt forståelig.. du skulle heller brukt "Pricecheck: " enn WTS..
Sheel Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 (endret) Hvorfor Rogues går på motstandere når de regenerer/sloss ol. er vel pga. Rogues er ment til dette? Om man kan snike seg rundt usynlig så utnytter man selvfølgelig dette, og det med at 92% av folk som dreper deg er UD Rogues må være noe med det du oppfatter det som, jeg for min del blir alltid ganket av Paladins, er ikke mye motstand, men alikevel. En annen ting med hvorfor det alltid er UD Rogues som attacker deg kan jo være det, som er sagt hundre ganger tidligere, at de er en av de beste (om ikke de ypperligste) Roguene, ferdig med den saken. Spiller UD Rogue, er "feig" og storkoser meg med "PvP: Standing 5" på serveren min. Endret 30. april 2005 av Artex
Gjest member-60584 Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 å si at en warlock ikke takler det at noen er bedre enn han er BS når det gjelder UD rogue vs warlock. warlock kan ikke ta UD rogue PUNKTUM hakke en dritt med skill å gjøre. er bare sånn spillet er. melee > caster som ikke har muligheten til å kite. fear/charm er det eneste som gir warlock muligheten. WotF = immune mot det. sier seg selv + at rogue er den classen med høyest melee burst dmg.
Spanders Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Jeg svarte også på hva du lurte på. (Undead) Rogues angriper cloth fordi de går rett ned. En annen grunn er at det er raske honorable kills. På level 60 får jeg honorable kill for en level 48 player. Warlocks er den klassen som er desidert lettest å banke som rogue. Dette vet de fleste rogues. Har forresten en UD rogue på Daggerspine. Hvilken server spiller du på? Virker som du driter i CP og kun går etter HK Pinella.. er du klar over hvor lite CP du får når du dreper en lvl 48 på 10% helse? Men noen bryr seg sikkert kun om HK og driter i rank. Er jeg i samme situasjon så rir jeg elegant videre og leter etter noen med høyere lvl. Men det er nå meg.. Skal innrømme at rogues iblant kan være frustrerende men det er en del av spillet og ingenting å sutre over. Skal nå nevnes at jeg har drept et utall med lvl 60 rogues som tror de har sikra seg et easykill der jeg, en enslig frostmage, sitter og drikker
Same- Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Ok. Jeg spiller Human Warlock på en PvP-server, elsker PvP, og blir ikke spesielt sur om jeg blir ganka, da jeg bare kan løpe tilbake eller resse fra soulstone. Jeg har KoS-liste med karakterer som har drept meg på en måte jeg anser som veldig feigt, da jeg enten allerede er i kamp, har lite liv, eller møtt en som er ?? lvl. Gjerne har dette gjentatt seg og hindret meg i å gjøre quest/farme over en lengre periode. Denne lista har blitt ganske lang, og av disse er 92% Undead rogues. Jeg har prøvd å forstå dette og kommet fram til følgende: Rogues kan stealthe. Ergo, de kan snike seg forsiktig rundt uten at noen ser dem, som igjen fører til at de kan velge selv hvem de vil slåss mot. Undead har wotf som gjør dem immune mot warlocks eneste forsvar. Allikevel: Hvorfor bruker de første og beste anledning til å ambushe og drepe en warlock, gjerne mens han dreper mobs eller har under halve livet, og helst som er x antall lvler lavere, da de vet med 99% sikkerhet at de kommer til å drepe han på under 5 sekunder? Kan noen bekrefte eller vise til en undersøkelse som bekrefter at majoriteten av folk som spiller Undead-rogue er en eller flere av følgende: -Under 14 år. -Har altfor mye fritid. -feige og takler ikke utfordringer. -Har en destruerende atferd og liker det. -Konstant sint. Edit: Må føye til at dessuten er undead jævlig stygge, for å få et usaklig argument på slutten. Får håpe jeg ikke legger opp til personhets her. Kan nesten ikke gjøre annet enn å si meg 110% enig her.
anon12234 Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 spill PvE server hvis du blir så eid hele tiden. slutt å whine..... Må jeg mate inn dette med teskje? Jeg blir nødt til å quote meg selv: Jeg spiller på en PvP-server, elsker PvP, og blir ikke spesielt sur om jeg blir ganka, da jeg bare kan løpe tilbake eller resse fra soulstone. Vennligst les første post før dere skriker "hvis du ikke liker PvP, spill PvE!" Jeg lurer på hvorfor 92% av de som har drept meg på en "feig" måte er ud rogues. fordi warlock er en ud rogues letteste target.
abcd423417984 Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 (endret) Jeg har KoS-liste med karakterer som har drept meg på en måte jeg anser som veldig feigt, da jeg enten allerede er i kamp, har lite liv, eller møtt en som er ?? lvl. Gjerne har dette gjentatt seg og hindret meg i å gjøre quest/farme over en lengre periode. Denne lista har blitt ganske lang, og av disse er 92% Undead rogues. Jeg har noe av det samme. Majoriteten av folk på KOS lista mi er undead rogues. For å havna på den lista må de ha angrepet meg i en feig situasjon, og det inkluderer følgende: 1) angrepet meg mens jeg sloss med en mob 2) angrepet meg i grupper på 2 eller flere da jeg er alene 3) vært 5 eller mer lvls over meg og angrepet meg enten alene eller i en situasjon ovenfor Det er svært lite orc, svært lite taurens, noen få troll, og tonnevis med undeads på den lista, og spesielt da det gjelder rogues. På en god annenplass kommer shaman, men det tallet er forbløffende lavt i forhold til rogue. Endret 30. april 2005 av invictus
Amd_Barton Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 hehe, tror folk hater roguer, jeg har en lvl 26 nå, blir ganka hele tiden, av folk med mount og lvl ?? plagsomt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå