kakemonster7 Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Fant ingen smartere steder å poste enn her.... Men problemet er hvertfall at jeg har en dvd, som jeg skal prøve å ta screenshot av... eller... det er et bilde på den dvd'en jeg gjerne skulle hatt screenshot av.. Det funker fint det... helt til jeg tar ut dvd'en.. Da blir bilde bare svart.. Fant ut at den kanskje ville funke, hvis jeg rippa dvd'en... Noen som veit om det funker da? Hvis; åssen prog bruker man får å rippe dvd'er..? Har aldri gjort det før, kun cd'er..
Marvil Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Nei, det er nok slik ja. Noe med hardware-overlay-funksjon-innstillinger i skjermkortet, om jeg ikke husker helt feil.
kakemonster7 Skrevet 29. april 2005 Forfatter Skrevet 29. april 2005 ehh.... okei... det gjorde meg i grunn ikke så alt for mye klokere...
SkinnyT Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 www.fraps.com Du kan ta bilder og ta opp film når du spiller osv..
kakemonster7 Skrevet 29. april 2005 Forfatter Skrevet 29. april 2005 okei... da prøver jeg det... takker
aadnk Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 (endret) Du er en smule uspesifikk. Hvilket program benytter du for å se DVD-filmen? Dersom du anvender Windows Media Player, kan du jo alltids forsøke det Marvil nevnte - å endre en ørliten innstilling i applikasjonen slik at det er mulig å ta bilder med Print Screen. Dette gjøres ved å innledningsvis velge Tools, deretter Options... og fanearket Performance. Flytt så glidebaren innunder Video acceleration inntil None, og klikk på OK for å akseptere endringene. Det skulle nå være mulig å ta bilder av videofeltet i WMA. Endret 29. april 2005 av aadnk
Marvil Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 ehh.... okei... det gjorde meg i grunn ikke så alt for mye klokere... Hm, nei, det kan være. Var litt fraværende når jeg skrev det..
kakemonster7 Skrevet 29. april 2005 Forfatter Skrevet 29. april 2005 Fikk det til da jeg brukte fraps... takk skal du ha SkinnyT....
_Adler_ Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Dette kan også gjøres med PowerDVD. Den tar frameshot (som det heter) og lagrer den i Cyberlink's egen egen mappe i "My Documents".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå