Gå til innhold

Ny mobil med bra kamera


Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om dere kan anbefale noen telefoner med bra kamera, og helst høy oppløsning på skjermen. Den trenger ikke å ha kommet ut ennå fordi jeg har det ikke veldig travelt med å få meg ny telefon. Den bør ikke være altfor dyr. Jeg har tenkt på SE K700 og Samsung D500, men jeg lurer på om det kommer noen andre telefoner med bra kamera og skjerm.

 

 

Funksjoner:

-Kalender: Ja

-MMS: Ja

-GPRS: Ja

-EDGE: Nei

-WAP: Ja

-Kalkulator: Ja

-JAVA: Ja

-Email klient: Samma

-Spill: Ja

 

Form:

-Klapp/"vanlig" Samma

-Vekt: Samma

-"Støt/sprut/støv-sikker": Samma

 

Skjerm:

-Fargeskjerm

- Over 65000 farger

-Touchscreen: Nei

 

Pris:

- Helst ikke så veldig dyr

-Med abonnementsbinding: nei

-Abbenoment:

 

Diverse:

-Merke: Samma

-Kamera: Ja

-Videokamera: Ja

-Symbian: Samma

-Triband: Samma

-Infrarød port: Enten det eller blåtann

-Blåtann (Bluetooth): Enten det eller blåtann

-Minne: Min. 10 mb

-Minnekort?: Samma

-Polyfoniske ringetoner: Helst

-MP3: Samma

-Radio: Kjekt å ha

-3g(UMTS): Nei

-Wlan: Samma

- Mulighet for GPS: Samma

-Batterilevetid: Ikke alt for dårlig

-Primærbruksområdet: Sender noen SMS og MMS, og knipser noen bilder med kameraet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du ikke har så veldig mye penger å bruke og vil kjøpe nå er D500 et greit valg. Siden du vil ha bra kamera så hold deg unna K700i, den har bare VGA, mens D500 har 1,3 megapiksler.

 

Du kan jo vente til mai-juni, da kommer Sony Ericsson K750i, den har 2 megapiksler og autofokus og en grei skjerm. :)

Lenke til kommentar

Hvis telefonen skal være til utendørs bruk, så ikke kjøp Nokia:

 

Vi fikk i går ny Nokia mobiltelefon etter å ha vunnet en klagesak for forbrukerrådet. Da Lefdal utleverte ny mobil sa de: Husk Nokia mobiltelefoner er KUN FOR INNENDØRS BRUK! Håper Nokia tar det med i markedsføringen sin heretter da....

Lenke til kommentar
Hvis telefonen skal være til utendørs bruk, så ikke kjøp Nokia:

 

Vi fikk i går ny Nokia mobiltelefon etter å ha vunnet en klagesak for forbrukerrådet. Da Lefdal utleverte ny mobil sa de: Husk Nokia mobiltelefoner er KUN FOR INNENDØRS BRUK! Håper Nokia tar det med i markedsføringen sin heretter da....

Jeg skjønner ikke helt her, mener du sånne vanntette Nokia-telefoner eller Nokia-telefoner generelt?

For det er for meg ganske uforståelig om Nokias mobiltelefoner kun er for innendørs bruk...

Selv har jeg hatt en god del Nokia-telefoner, og ingen har blitt ødelagt fordi jeg brukte de ute for å si det sånn..

 

Så jeg skjønner ikke helt hvor du vil hen. :hmm:

Lenke til kommentar
Det var dette Lefdal fortalte oss...det er deres nyeste retningslinjer (for å frasi seg ansvar selvsagt). Bruk aldri Nokia's mobil telefoner utendørs! :!:

Kan du holde deg til tråden din? Blir masete om du skal ta dette opp i hver eneste Nokia-tråd.

 

On-topic: Hvis du vil ha en enkel telefon med et greit 1,3mpx-kamera er også 6230i et godt valg. Etter min mening en langt bedre telefon enn Samsung D500.

Lenke til kommentar
Jeg bare svarte på spørsmålet hans. Min tråd ble stengt. Dette er den eneste tråden jeg har besvart. Folk spør om råd, de bør få vite alle aspekter...synes du ikke? Eller :hmm: kanskje noen jobber for Lefdal her?? hmm...

Det er en grunn til at tråden din ble stengt. ;) Hvis du sikter til meg så jobber jeg ikke for Lefdal, nei. Din enkeltsak har strengt talt svært liten betydning i denne sammenhengen.

 

Nå vil ikke jeg la denne tråden gå mer off-topic, så hvis du vil ta diskusjonen videre, Askeladden, så gjør det via PM. :)

Endret av Lord Swag
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...