Gå til innhold

TES: Music Error: Can not play file.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg skulle spille Morrowind(GotY) kom det en feilmelding, fulgt av crash to desktop.

Feilmeldingen var:

"Music Error: Can not play file. Data Files/Music/Special/morrowind title.mp3"

Jeg har ikke gjort om noe i Data Files siden forrige gang jeg spilte. Og ja, det er originalt.

Skjønner ikke hva jeg skal gjøre, har prøvd å reinstallere, kjørt det uten mods, nesten alt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg hadde dette problemet en gang. Grunnen var problemer med codec'en. Har du installert noen nye mp3-codecs eller codec-packs i det siste?

Endret av MiSP
Skrevet

Jeg trur det er akkurat det som er problemet! Jeg har samme feilen her...

Jeg trur Winamp endrer filtypen for å soille den av.. Jeg selv ELSKER "morrowind title" sangen og spilte den av i winamp... Etter det, var spillet føkka..

Skrevet (endret)
Jeg hadde dette problemet en gang. Grunnen var problemer med codec'en. Har du installert noen nye mp3-codecs eller codec-packs i det siste?

Nei, men jeg slettet en som jeg ikke hadde bruk for nylig. Hmm, må vel finne den igjen på nettet.

Skal prøves!

Edit: Damn, finner den ikke, tror den het noe som "Theoronica DivX codecs" elns.

Edit2: Noen som vet om det går an å skifte hvilken codec den skal bruke?

Endret av TomFu
Skrevet

Endte med at jeg formaterte, hadde tenkt å gjøre det uansett så. Nå koser jeg meg med Morrowind, har en Wood Elf Assassin(selvlaget).

Skrevet

eg har problem når eg innstalerer dei to andre cdene(ikkje morrowind) ID_WEATHER og ID_SNOW cannot noke(hugsa ikkje)

noken som har hatt samme probleme

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...