.tomf Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Når jeg skulle spille Morrowind(GotY) kom det en feilmelding, fulgt av crash to desktop. Feilmeldingen var: "Music Error: Can not play file. Data Files/Music/Special/morrowind title.mp3" Jeg har ikke gjort om noe i Data Files siden forrige gang jeg spilte. Og ja, det er originalt. Skjønner ikke hva jeg skal gjøre, har prøvd å reinstallere, kjørt det uten mods, nesten alt!
Gromle Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Har du sjekket at den fila fysisk er der, og funker?
.tomf Skrevet 29. april 2005 Forfatter Skrevet 29. april 2005 Ja, prøvd å kjørt den i Winamp t.o.m., funker fint den.
MiSP Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 (endret) Jeg hadde dette problemet en gang. Grunnen var problemer med codec'en. Har du installert noen nye mp3-codecs eller codec-packs i det siste? Endret 29. april 2005 av MiSP
Mr. -=NeoguN=- Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Jeg trur det er akkurat det som er problemet! Jeg har samme feilen her... Jeg trur Winamp endrer filtypen for å soille den av.. Jeg selv ELSKER "morrowind title" sangen og spilte den av i winamp... Etter det, var spillet føkka..
.tomf Skrevet 30. april 2005 Forfatter Skrevet 30. april 2005 (endret) Jeg hadde dette problemet en gang. Grunnen var problemer med codec'en. Har du installert noen nye mp3-codecs eller codec-packs i det siste? Nei, men jeg slettet en som jeg ikke hadde bruk for nylig. Hmm, må vel finne den igjen på nettet. Skal prøves! Edit: Damn, finner den ikke, tror den het noe som "Theoronica DivX codecs" elns. Edit2: Noen som vet om det går an å skifte hvilken codec den skal bruke? Endret 30. april 2005 av TomFu
.tomf Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Skrevet 2. mai 2005 Endte med at jeg formaterte, hadde tenkt å gjøre det uansett så. Nå koser jeg meg med Morrowind, har en Wood Elf Assassin(selvlaget).
brd Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 eg har problem når eg innstalerer dei to andre cdene(ikkje morrowind) ID_WEATHER og ID_SNOW cannot noke(hugsa ikkje) noken som har hatt samme probleme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå