Gå til innhold

hvordan lakke et kabinett perfekt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vær nøye, få like mye lakk på alle steder, ikke ta for mye lakk (like fær det renner, akkurat nok når det begynner å glinse av lakken) så lar du det tørke (står på lakkboksen hvor lang tid det tar) når det er gjort, blåser du (for munn) alt du kan for å få av bajs, så mellompusser du med minst 600korning (vannslipe) sånn fortsetter du til du har lagt noen lag, ta så mange du gidder, så noen lag med klarlakk, husk å grunne først, veldig viktig

 

:)

Lenke til kommentar

Hold sprayflaska LANGT fra objektet som skal sprayes, ta tynne og mange grundige strøk og det er ganske viktig å pusse ned primeren/grunneren for den kan ofte skape en stygg overflate.

Stikkordet er egentlig bare: Tålmodighet! :)

Vil ellers anbefale at du tar en titt innom denne sida. Der finner du etter min mening de beste artiklene på nett om spraymaling på casemods!

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar
Hold sprayflaska LANGT fra objektet som skal sprayes, ta tynne og mange grundige strøk og det er ganske viktig å pusse ned primeren/grunneren for den kan ofte skape en stygg overflate.

Stikkordet er egentlig bare: Tålmodighet! :)

Vil ellers anbefale at du tar en titt innom denne sida. Der finner du etter min mening de beste artiklene på nett om spraymaling på casemods!

mm, 30 ca ifra.. :)

Lenke til kommentar

goll, da skal jeg gjøre det....

 

har pussa kabinette mitt i 6 tima, må lage hol til 3x120mm vifte, klar til å lakke det etter kvart, åsso skal jeg ha på rubbing compound, åsso blir d å polere:D:D.... show is on the kabinett...

Lenke til kommentar

Hei

 

Sjekk link for fargestoff på ferdig sprayflaske for farging av metall og plast ol. Fargestoffet er i ugangspunktet ment for farging av Plast, metall og PVC interiør/eksteriør i bil, men det funker like bra på PC kabinetter, skjermer, tastatur osv.. Jeg brukte dette på mitt kabinett og det ble veldig bra!!

 

Finnes i mange fargevarianter :yes:

 

Sjekk link her Ford forum

Endret av pelle2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...