Gå til innhold

Kor masse burde eg kunne få for desse to maskinene


Anbefalte innlegg

PC1:

Minitårn, Shuttle Spacewalker HOT-569 hovedkort, AMD P233 prosessor, 2x 128MB PC100 CL2 ECC minne, Soundblaster 16, Hercules Stingray 128/3D (3DFX) skjermkort, Pioneer 24X Slot-In CD-ROM, 10/100 Mbit nettverkskort, Floppy, 2x 6GB harddisk, Windows 98.

 

PC2:

Aopen miditårn, Aopen AX6BC hovedkort, Intel P3 500MHz prosessor, 3x 256MB minne, Abit Silurio Geforce 4 T400 64MB RAM skjermkort, Lite-On 24x CR-Brennar, 1x 46GB + 2x 6GB harddisk, SB Live! lydkort, 10/100 Mbit nettverkskort, floppy, Enermax 350W straumforsyning. Straumforsyninga er forholdsvis ny og ikkje så masse brukt (den originale i kabinettet tok kvelden) og kosta ca. 800,- for rundt eit år sidan.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Maskin nummer to har eg faktisk brukt til alt (internett, musikk, heftig DC aktivitet, +++) bortsett frå speling inntil så seint som for 1 mnd. sidan. Og den har fungert veldig fint. Selfølgelig er den ikkje like rask som nyemaskina mi, men det har faktisk vore ei veldig bra maskin. Til alt bruk (bortsett frå speling) kunne eg sikkert klart meg fint med den i både 1 og 2 år til, så lenge maskina ikkje tok kvelden selfølgelig. Men begge maskinene egnar seg vel best til ein server av eit eller annano ja. Sjølv den eldste maskina burde vel fungere utmerket til ein server med Linux eller BSD eller liknande.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...