Gå til innhold

Guild Wars screenshots!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så ser vi bare at 8 koreanere som går ut av spillet på chatten  :whistle:

 

Men, men... lov å prøve!

heh :p

 

De går ut fordi de hadde blitt slått allerede....

 

 

hvis de hadde leavea ville grafen sett omtrent:

|

|

|_

...|

...|

...|_

......|

......|

......|_

 

Sånn ut, og ikke "bøyd" slik den er på bildet

Endret av SGE7000
Lenke til kommentar
*kremt* nå er det faktisk slik at "eliten" i Korea er mye bedre enn "eliten" i europa og amerika, og at koreanske lag generelt er bedre enn europeiske/amerikanske.....

Nå er det faktisk sånn at det er feil.

Da kan vel du kanskje forklare for meg hvorfor det er Korea som har favor oftest?

Lenke til kommentar
Da kan vel du kanskje forklare for meg hvorfor det er Korea som har favor oftest?

Kan jo hende det er fordi Korea har flest spillere.

Spiller ikke no rolle om du har mange eller få spillere - poenget mitt var at korea har flest *gode* spillere, og at mulighetene for å møte et bra koreansk lag er større en for å møte et bra europeisk/amerikansk lag, og at det derfor kan sees på som en større "bragd" å slå et koreansk lag enn et europeisk/amerikansk.

 

Ettersom vi slo de koreanerne så fort, beviser det sikkert at de var direkte sugne, og for å ende denne diskusjonen kan jeg fjerne bildet hvis dere vil det.....

 

 

*oppgitt*

Lenke til kommentar

Det du sa, var at de beste koreanerne er bedre enn de beste amerikanerne/europeerne.

 

Du må huske på det at de fleste koreanerne spiller betydelig mye mer enn de fra resten av verden. Derfor har nok de favour oftest. Med tanke på at det finnes mange flere spillere i amerika/europa enn i korea, så stemmer det nok at prosentvis har korea flere bedre lag, men totalt? neppe.

 

Det finnes utrolig mange dårlige koreanske lag, akkurat som det finnes utrolig mange dårlige amerikanske/europeiske lag.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...