kokoslass Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Har instalert DC ++ har fulgt hele møkka riktig men jeg må slippe DC ++ gjennom brannmuren i Norton Antivirus hvordan gjør jeg det.
miCro Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 (endret) Har du fått opp en boks hvor Norton ber deg godkjenne programmet når du starter opp dc++? I så fall skal programmet være lagt til Nortons liste over godkjente programmer og alt skal fungere. Jeg har imidlertid hatt et problem med dc++ og Norton. Etter jeg la inn den nye utgaven av dc++, begynte Norton å sperre programmet fra nettet selv om det ligger i listen over godkjente programmer. En midlertidig løsning er å skru av "Internet Worm Protection" - Options > Internett worm protection > Sørg deretter for at "Enable internett worm protection" ikke er huket av. Dette er jo ikke en fordelaktig løsning, så jeg håper jeg finner en annen måte å løse problemet på snart. Edit: Litt googling var alt som skulle til for å løse mitt problem. I Norton: "Options" > "Internet Worm Protection" > "Program Control" > Fjern deretter dc++.exe > Velg så "Ad Programs" og legg til dc++.exe på nytt. Volia. Endret 28. april 2005 av miCro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå