Gå til innhold

PlayStation Portable Kjøpes Hvor?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De billigste er vel hos qxl, der finnes en seriøs selger. Jeg har sett mange kjøpe av han. Her får du en link med http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=17...um=1&Catg=22641

Joda, en 100-lapp billigere, men hvis noe skulle skje med maskinen så ville jeg ha foretrukket en norsk nettbutikk når det gjelder garanti og reklamasjoner.

Dessuten er det den amerikanske versjonen som har sone 1 på umd filmer. Den de har på Digiworks er sone 2.

Lenke til kommentar
De billigste er vel hos qxl, der finnes en seriøs selger. Jeg har sett mange kjøpe av han. Her får du en link med http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=17...um=1&Catg=22641

Joda, en 100-lapp billigere, men hvis noe skulle skje med maskinen så ville jeg ha foretrukket en norsk nettbutikk når det gjelder garanti og reklamasjoner.

Dessuten er det den amerikanske versjonen som har sone 1 på umd filmer. Den de har på Digiworks er sone 2.

Det står nederst at den har 2 års garanti.

Lenke til kommentar

Garanti har lite med saken å gjøre, handler du fra norsk nettbutikk får du forbrukerkjøpsloven i ryggen, den er bedre enn noen vanlig garanti :).

 

EDIT: Skal legge til at det var billige greier den hos digiworks. Men stemmer det virkelig det at maskina kan spille norske spill og norske umd-disker? (Eller hva de nå heter), slik at den i praksis funker som om man skulle kjøpt norsk til høsten da den kommer ut her.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Men stemmer det virkelig det at maskina kan spille norske spill og norske umd-disker?

 

Javisst. Både Japan og Norge ser ut til å havne i samme sone (Sone 2), slik at filmer på UMD-disker som du kan kjøpe i Norge vil fungere helt utmerket. Spill er forøvrig helt sonefrie, så det eneste du må passe på her er å få spill med engelsk tekst/tale om du kjøper fra f.eks. Japan.

 

Jeg kjøpte forøvrig min PSP på eBay (endte opp med å betale 1700,-)

 

Det er veldig mange seriøse aktører på eBay, f.eks. lemoncell og ecplatform, som representerer innkjøpshus i Hong Kong og som sender med UPS og lignende. Varene blir oftest sendt som "commercial sample" eller "gift" også, og jeg fikk ingen ekstra utgifter på min enhet.

Endret av transistorbass
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...