Bjarten90 Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Noen som vet hvordan man setter opp en dc++ hub??
pine Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 DC har jo serversoftware hvis jeg husker godt. Er jo bare å installere det
RastaXP Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 yoshi hub tror jeg det het.. YnHub kalles det. Meget enkelt program, bare å kjøre det og hubben er allerede oppe. Skriv in ipen til hubben i dc og det funker. Fantastisk!
MortenGj Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Husk å åpne de nødvendige portene da, ellers er det lite vits med server hvis du ikke bare skal ha den lokalt på netverket. -MortenGj
Hetland Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Yhub heter det åpne en port velg porten i prgogrammet og trykk" start hub" Ynhub er et program som er ganske likt yhub men med flere muligheter
Z4rgo Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Hvis du skal sette opp DC hub så anbefaler jeg å bruke et program som heter Ptokax! Etter min mening er det mye bedre enn YnHub.. Da kan du kjøre masse morsomme scripts
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå