shit89 Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Hvorfor kan jeg ikke ha høyere opplsøning enn det som er nevnt i topic? Er det driveren eller hva er det som gjør det? har prøvd å endre samtlig video og custom video.con filer, men ikke noe har hjulpet...
ED209 Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 (endret) Gjør samme prosedyre som jeg har skrevet i dette innlegget. Bruk samme adresse, men inne i BFV mappa. Funker på akkurat samme viset. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=406481 Edit: Skal hjelpe deg litt til. Gå til denne adressen: C:\Programfiler\EA GAMES\Battlefield Vietnam\Mods\BfVietnam\settings\Default Åpne denne fila: VideoCustom.con (Åpne den i notisblokk). Forandre til ønsket verdi, se bilde. Jeg kjører på 800X600 fordi spillet begynner bare å hakke hvis jeg kjører noe høyere. Endret 27. april 2005 av ED209
Elendil Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 I options går det nok ikkje men forandrer du det manuelt i ei mappe så skal det gå ann. Sjølv veit eg ikkje korleis du gjer det men meiner Croyfer viste dette ein gong tidligare.
Anbefalte innlegg