zyban Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Heisann! jeg måtte formatere harddisken til foreldra mine nå i helgen og fikk ved en feiltagelse ikke brent ut bilder fra ferien.. jeg vet det finnes et program som gjør at man skal kunne gjenoprette harddisken. vet noen av dere hva det programmet heter?
Surge Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 SpinRite6 fixer det meste... Har tilogmed henta data ut av hardisker som IBAS ikke kunne gjøre noe med
enl Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 SpinRite6 fixer det meste... Har tilogmed henta data ut av hardisker som IBAS ikke kunne gjøre noe med Mener du Ibas' programvare eller jobben de gjør hvis du sender disken inn til dem?
zyban Skrevet 29. april 2005 Forfatter Skrevet 29. april 2005 Faen IBAS suxx da.. Koster jo faen meg 800 spenn for bare diskanalyse og så 8900 for diskgjennopprettning!
Ny i gamet Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 SpinRite6 fixer det meste... Har tilogmed henta data ut av hardisker som IBAS ikke kunne gjøre noe med Min IBM-harddisk krasja i går, den lager skrapelyder og i POST kommer jeg ikke lenger enn til "detecting IDE drives"... Har installert Windows på den andre harddisken, men alle mine viktige ting lå på den disken som nå ikke fungerer. Kan SpinRite6 gjøre noe for meg?
Polarbastard Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Faen IBAS suxx da.. Koster jo faen meg 800 spenn for bare diskanalyse og så 8900 for diskgjennopprettning! Her er noen priser jeg fant på IBAS hjemmeside: Quote pkt 3. 3. Pris for Analyse (Må fylles ut av oppdragsgiver!) GRUNNPRIS (NOK): Uansett medium 3.500,- TILLEGG FOR EKSTRA ENHET (Multi-disk systemer, RAID o.l.): Antall ekstra enheter: ____________ Pr. enhet: 2.500,- + __________ TILLEGG FOR Ekspress (se “Generelle forretningsbetingelser”): Ekspress (Må avtales spesielt! Ring oss!) Tillegg: 6.000,- + __________ TILLEGG FOR Ekstraordinært (Vann- eller brannskade etc.): Ekstraordinær (Må avtales spesielt! Ring oss!)Tillegg: Antall enheter: ____________ Pr. enhet: 6.000,- + __________ (Se for øvrig generelle vilkår) TOTALPRIS for Analyse NOK (ekskl. frakt, emballasje og MVA): = __________ Vær oppmerksom på følgende: Prisene over gjelder kun normale datarekonstruksjons oppdrag. Dersom (1) det primære med oppdraget ikke er å få data rekonstruert eller (2) det ønskes en detaljert teknisk rapport i forbindelse med skadevurdering, dataetterforskning, teknisk sakkyndig assistanse eller lignende, ber vi deg ta ny kontakt for pristilbud og avtaleformular. Ser ut til at du tar litt feil når det gjelder prisene der...... Når det gjelder hvilket program som du kan bruke til finne filer som du har formatert/slettet, så fins det et program som heter GetDataBack som jeg har benyttet selv og som jeg liker ganske godt. Uansett, det fins mange slike programmer,, det er bare å Google litt rundtomkring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå