RattleBattle Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 (endret) Gå til http://validator.w3.org/ Skriv inn www.microsoft.com under "validate by url" :-). Endret 25. april 2005 av RattleBattle
Gjest Slettet+3124 Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Får bare opp error beskjed på den første linken... Hva er dette ??
Shimano Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 (endret) Får ''This Page Is Valid HTML 4.0 Transitional!'' på http://www.microsoft.com jeg - i tillegg står det: ''The document located at <http://www.microsoft.com> was checked and found to be valid HTML 4.0 Transitional. This means that the resource in question identified itself as "HTML 4.0 Transitional" and that we successfully performed a formal validation using an SGML or XML Parser (depending on the markup language used). '' På http://forum.hardware.no derimot så får jeg ''This page is not Valid HTML 4.01 Transitional!'' og en drøss med feilmeldinger. Så hva var det som var så morsomt? Endret 25. april 2005 av Shimano
RattleBattle Skrevet 25. april 2005 Forfatter Skrevet 25. april 2005 Får ''This Page Is Valid HTML 4.0 Transitional!'' på http://www.microsoft.com jeg og: ''The document located at <http://www.microsoft.com> was checked and found to be valid HTML 4.0 Transitional. This means that the resource in question identified itself as "HTML 4.0 Transitional" and that we successfully performed a formal validation using an SGML or XML Parser (depending on the markup language used). '' På http://forum.hardware.no derimot så får jeg ''This page is not Valid HTML 4.01 Transitional!'' og en drøss med feilmeldinger. Så hvor var underholdningen? Det snakkes om at MS ikke følger standarder hele tiden.
Shimano Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 (endret) Åja - trodde det var en 'hehe se så morsomt - M$ driter seg ut igjen-tråd jeg', noe som jeg synes er latterlig siden det finnes millioner av sider som gjør en dårligere jobb når det gjelder å følge standarder enn Microsoft. Er litt slow idag; er jo så vant til at alle er ute etter å ta Microsoft Men så var det altså motsatt Endret 25. april 2005 av Shimano
Gjest Slettet+3124 Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Prøv å skrive inn www.hardware.no i validator da... Bare 370 feil meldinger...
Mira Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Det skyldes faktisk ikke folka her på HW.no, men allt de må putte inn som de ikke har laget selv. Ads, forumet++
RattleBattle Skrevet 26. april 2005 Forfatter Skrevet 26. april 2005 På en annen side, msn.no har over 1800 feil
ingveh Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Selv om siden validerer, trenger den ikke å være "feilfri". Du kan bruke tabeller som layoutverktøy, og siden vil likevel validere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå