Gå til innhold

Innlogginsfeil på multiplayer grunnet reg-key

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har det store skjedd..

Prøver å logge meg innpå Multiplayer, ved hjelp av den innloggings saken til UBI, Har sånn at den husker passord, og bruker navn, da også reg-key. Har brukt den i 2 uker nå.. Men i de 2 siste dagene har ikke den keyen funket, det kommer fram at jeg må skrive den innpå nytt, fordi den keyen jeg skriver inn allerede er i bruk/innlogget.. Det er selfølgelig ikke warez jeg snakker om, har betalt for den og vil derfor spille multiplayer.

Har dere noen tips om hva jeg kan gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som om det er en dust som har lasta ned spillet og funnet reg-key på internett...

Send evt. mail til utvikleren og spør om du kan få en ny reg-key.

Husk å skriv av du har kjøpt spillet da ;)

Skrevet (endret)

okay, da gjør jeg det :yes:

litt off topic: De toskene som liker warez, gå å skam dere! Ødelegge dagen til oss fredlige, ikke-hedninger, skaff jobb hvis dere absolutt skal ha de spilla deres..

Men uansett, takker for svar :)

Endret av satyr-wongraven
Skrevet

skal folk aldri lære :nei:

det er ingen som har stjelt cd-keyen din, det er eit problem med far cry som forårsaker det du snakker om.

bare prøv å logg inn litt seinare, så virker det sikkert.

Skrevet

En kamerat av meg har hatt det samme problemet lenge, han har kjøpt spillet lovlig. Etter hva jeg kan huske så fungerte det de første 4 dagene og så har det ikke fungert siden.

Skrevet

Jo, jeg kjøpte det brukt av en kompis, han hadde det i 2 uker, har spurt han nå, å han har aldri spilt multiplayer på det.. Men da hadde jeg vel ikke klart å registrere meg uansett. ;) Så har vel spilt det i ca 4 dager jeg å.. Noen som vet om det funka etterpå? Er på skolen nå, men skal prøve når jeg kommer hjem :)

Skrevet (endret)

Det er nok ikke bare du som sliter med dette problemer, har stadig trøbbel med dette selv og det er mange flere der ute som sliter med dette problemet i FarCry multiplayer. Det er mer sansynlig at det er en bug i spillet som skaper problemet, enn at det er en dust med en piratkopi. Løsningen på problemet er å prøve å restarte spillet og logge seg på med brukernavn og passord, og CD-key. Gjør du dette mange nok ganger, så kommer det til slutt! :thumbup:

Endret av Vultur Gryphus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...