Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ville bare rapporterer om at det vil komme flerer bilder i løpet av helgen. Har litt problemer med å få lagt det ut for tiden. Dere får bare smære dere med litt tolmodighet.

 

Skal bruke 80mm vifter, bruker dette i kombinasjon med viftestyring. Hadde ikke så god plass til større dimmensjon. jeg tror det skal fungere greit det også....

Døren skal festes med hengsler og være lett å åpne, hvis jeg skal ha behov for det. kommer også til å bli motiv i det, CS-logoen. Blir ganske bra side.

 

Men som sagt, kommer flere bilder i helgen. (bare å vente å se jonas :p )

Lenke til kommentar

Her kommer det flerer bilder.

Har desverre ikke vært så flink å ta bilder underveis. Men her kommer det noen bilder av hva det har blitt så langt.

 

Rd002.jpg

Her Har jeg laget ferdig hyller inni kabinettet og holder på med en liten prøvemotering. Som dere ser er ikke strømforsyningen festen ennå, men datamaskinen viker som den skal :yes:

 

IMG_4104.jpg

her har jeg da ryddet litt inni kabinettet, og samlet litt lendninger sånn at det ikke blir fult så mye rot som det var.

 

marktbildeavblablabla.jpg

Dette bildet er tatt av kabinettet, uten sidedøren.

 

IMG_4110.jpg

Her har jeg også satt på sideplaten. Den er ikke festet helt, og her skal det komme et pleksiglass med CS-logoen i midten.

 

IMG_4107.jpg

Dette bildet også i mørket, som dere ser :) (ble desverre litt lite, så kan være litt vanskelig å se).

 

frontmedgitter.jpg

Her er frontviften min. Det er en 80mm vifte. Har kjøpt et gitter som er på innsiden av kabinettet, og viftegrill på utsiden

 

Speileffekt2.jpg

Dette er et bilde av speileffekten på kabinettet. Har lakkert det med klarlakk, så speileffekten ble ganske bra.

 

Legger ut flere bilder når jeg har gjort ferdig sidedøren.

Endret av bjartis
Lenke til kommentar
Nydelig!

Hvis du vil få det enda blankere kan du polere med turtle wax, sånn voks som brukes på biler ;)

Off topic: Tørker slik voks inn eller blir det en sånn feit, slimete gugge liggende som et lag på kabinettet?

 

On topic: Knallbra Bjarte, har sett det før da, men, men. :glede seg til framvisning.!

Lenke til kommentar

Nei, den gir en slags hinne som ikke er feit eller klissete, bare glatt! Dessuten er den også litt beskyttende for lakken.. :) Anbefales! BTW: Esso selger også egenproduserte vokser til halve prisen av Turtle Wax. Har ikke noen erfaringer med dem, men er jo verdt å prøve om man er av den økonomiske typen! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...