theDurkan Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Jeg har nettop formatert pcen min, og skal nå koble meg opp på det trådløse nettverket vi har i huset. Men jeg har glemt network keyen. Noen som vet hvordan man kan finne den igjen? Om det faktisk er mulig. Ellers må jeg vente så altfor lenge til han som satte det opp kommer tilbake fra utlandet.
kizzykazz Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Har du router kan du resette den. Visst ikkje veit eg ikkje.
Gromit Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Du må enten vite det, eller logge deg på routeren og lage et nytt. Slik at alle i rundt deg må skifte.
anono1123 Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 (endret) I min router kan jeg bare gå inn i rutern å se hva den er. Ja da må du ha kablel... Endret 25. april 2005 av mini-map
mr_trout Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Dersom du har tilgang til routeren, kan du logge deg på via kabel. På en del modeller vil det da være mulig å se i klartekst, hva keyen er. Er du først inne på routeren kan du evt endre keyen dersom det ikke påvirker andre.
fullifaencom Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Dersom det er WEP key, så kan du jo bruke airsnort til å finne key'en. Er det WPA så er det litt vanskeligere med mindre du har brukt et dårlig passord. Søk på google etter "wpa cracking" så finner du 2-3 ulike programmer som cracker key'n på WPA
Gromit Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 forutsatt du har rette kortet som takler rådata. Intel sine kort gjør ikke det. Ikke mit BG2200 iallefall.
theDurkan Skrevet 26. april 2005 Forfatter Skrevet 26. april 2005 Dersom det er WEP key, så kan du jo bruke airsnort til å finne key'en. Er det WPA så er det litt vanskeligere med mindre du har brukt et dårlig passord. Søk på google etter "wpa cracking" så finner du 2-3 ulike programmer som cracker key'n på WPA Er WEP jeg skal ha, men ser ut til at det jeg finner kun kan kjøres fra Linux.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå