Gå til innhold

Bug med Honor system. Rollback av CP?

Anbefalte innlegg

Jeg har merket at "Yesterday" på Honor taben ikke er oppdatert riktig. Dvs det blir noe sånt som:

This session: 0/ 0

Yesterday: 0/ 0 / 0

Last week: 0 / 0 / 0 / 0

Lifetime: 185 / 0 / None

Slik er det ihvertfall på min, og ifølge denne posten så er jeg ikke den eneste.

Det som skremte meg endel var dette:

Thundgot, I'm worried about our earned contribution points. Are they lost forever or we will get them 100%?

That I can't answer at this point. I'll have to check with the GMs, Aguilar and Gungdil what reports they have on this to see whether we can get a better picture of the problem before pitching all details to the devs. Especially the GMs might have additional information from looking at characters in-game. I hope to have more information for you tomorrow.

EDIT: Blizzard har funnet feilen og over helgen skulle de fleste kalkulasjoner være gjort. Men det kan være at det vises feil de første dagene.

Please note that due to the calculations happening a bit late you still may have some erratic numbers showing for Monday or Tuesday
Endret av Jan Åge
Videoannonse
Annonse
Hva er contribution points? :blush:

Det er et poengsystem som regnes utifra hvor mye skade du har gjort mot spilleren. Hvis du f.eks. dreper en solo, vil du får alle contribution pointsa, slår du på en i ett raid, mens andre også gjør det samme.. fordeles poengene utifra hvor mye % skade dere har gjort hver..

Sånn ca...

Har du funnet ut noe mer ang. dette eller?

La tilfeldigvis merke til at det ikke sto riktig på meg.. manglet f.eks. 75% av killsa mine "yesterday"...

Tja, altså blizzard sier at det er ordnet, men ja det stod litt merkelig/feil på "Yesterday" i går hos meg og.

okey.. men hvor mye får man av en person da? om man dreper han alene? og hva kan de brukes til? er det den som har flest som går opp rank da?

Er ingen som vet nøyaktig hvor mye CP man får utdelt per kill. Det er jo også så mange faktorer som avgjør hvor mye CP man får. Dog, så har Blizzard bekreftet at det vil i neste patch bli lagt inn i combat log antall forventede CP etter hvert kill (som vanlig XP), men at det tallet ikke vil være 100% nøyaktig.

Disse CP'ene blir kalkulert hver uke (hver fredag i EU) og utifra hvor mange CP man har iforhold til andre på samme side på samme server, så får man rank og standing. Det er som et slags Ladder system.

Endret av Jan Åge

en ting jeg lurer litt på er:

jeg har:

Yesterday

Honor kills: 43

Dishonor kills:0

contribution points: 646

Last week:

Honor kills: 0

contribution points: 0

standing: 0

Lifetime:

Honor kills: 871

Highest rank: none

Vil dette si at jeg ikke får noen point for det jeg har drept på lifetime? vist jeg hadde det så burde det no stått under last week..

Tror at last week viser forige periode, alstså på fredag når du har fått utdelt dine poeng så vil det du gjorde hele uken (fredag til fredag) stå der.

Litt forvirrende at man ikke kan se dagens fangst. This session er bare siden du logget inn sist. Det vil si at vis du får en bugg og må logge inn/ut så resettes denne telleren. Man har jo fått poenga da, men vises ikke der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...