embark Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Kryssa ut et Firefox vindu, og litt etterpå skulle jeg åpne et nytt. Da kom det et eller annet Profile-dritt. Så måtte jeg lage en ny profil, for jeg kunne ikke bruke "default" stod det. Lagde ny, og da var alle bokmerkene mine forsvunnet! Hvorfor skjedde dette?
Bytex Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Du har greid å starte ny profil. Jeg fant aldri ut av å restore den gamle profilen, så jeg avinstallerte hele skiten.
embark Skrevet 24. april 2005 Forfatter Skrevet 24. april 2005 Bah! Nå må jeg jo Bookmarke tusenvis av sider...
miCro Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 (endret) Dette kan enkelt fikses på gjennom profilemanager. For å få tilgang til den må du gjøre følgende: Lukk Firefox > Start > Kjør > Skriv: firefox.exe -profilemanager > Velg din gamle profil. Hvis du får beskjed om at default-profilen allerede er i bruk, må du sjekke om Firefox fortsatt kjører i bakgrunnen (noe den sannsynligvis gjør). Se etter firefox.exe i windows oppgavebehandling. Endret 24. april 2005 av miCro
embark Skrevet 24. april 2005 Forfatter Skrevet 24. april 2005 Dette kan enkelt fikses på gjennom profilemanager. For å få tilgang til den må du gjøre følgende: Lukk Firefox > Start > Kjør > Skriv: firefox.exe -profilemanager > Velg din gamle profil. Hvis du får beskjed om at default-profilen allerede er i bruk, må du sjekke om Firefox fortsatt kjører i bakgrunnen (noe den sannsynligvis gjør). Se etter firefox.exe i windows oppgavebehandling. Takk! Lifesaver
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå