Gå til innhold

WTF? Alle bokmerkene mine forsvant! (Firefox)

embark

Anbefalte innlegg

Skrevet

:dontgetit:

Kryssa ut et Firefox vindu, og litt etterpå skulle jeg åpne et nytt. Da kom det et eller annet Profile-dritt. Så måtte jeg lage en ny profil, for jeg kunne ikke bruke "default" stod det. Lagde ny, og da var alle bokmerkene mine forsvunnet! :ohmy:

Hvorfor skjedde dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Dette kan enkelt fikses på gjennom profilemanager. For å få tilgang til den må du gjøre følgende: Lukk Firefox > Start > Kjør > Skriv: firefox.exe -profilemanager > Velg din gamle profil.

Hvis du får beskjed om at default-profilen allerede er i bruk, må du sjekke om Firefox fortsatt kjører i bakgrunnen (noe den sannsynligvis gjør). Se etter firefox.exe i windows oppgavebehandling.

Endret av miCro
Skrevet
Dette kan enkelt fikses på gjennom profilemanager. For å få tilgang til den må du gjøre følgende: Lukk Firefox > Start > Kjør > Skriv: firefox.exe -profilemanager > Velg din gamle profil.

Hvis du får beskjed om at default-profilen allerede er i bruk, må du sjekke om Firefox fortsatt kjører i bakgrunnen (noe den sannsynligvis gjør). Se etter firefox.exe i windows oppgavebehandling.

Takk! Lifesaver :w00t:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...