Gå til innhold

Samsung SGH D500 PC Kabel


Anbefalte innlegg

Har tenkt å kjøpe en PC kabel til D500'en min men har hørt at det finnes flere typer? En skal vist ha tilkobling for 9volts batteri og en USB type... Vil ha den typen jeg kan rote litt rundt på mobilen som om det skulle vært en liten harddsk og oppgradere firmwaren, hvilken type er det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har tenkt å kjøpe en PC kabel til D500'en min men har hørt at det finnes flere typer? En skal vist ha tilkobling for 9volts batteri og en USB type... Vil ha den typen jeg kan rote litt rundt på mobilen som om det skulle vært en liten harddsk og oppgradere firmwaren, hvilken type er det?

Det kan du vel gjøre med alle kabler. Er jo det som er meninga med å ha kabelen i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Jo men noen mobiler som her flere typer kabler lar deg såvidt laste opp og ned bilder, lyder og oppdatere tlf listen... Ikke alle som lar deg oppdatere firmware. Hadde en Siemens M65 og da kjøpte jeg først feil kabel, men fikk byttet til rett type for å kunne oppgradere programvaren.

Lenke til kommentar
Jo men noen mobiler som her flere typer kabler lar deg såvidt laste opp og ned bilder, lyder og oppdatere tlf listen... Ikke alle som lar deg oppdatere firmware. Hadde en Siemens M65 og da kjøpte jeg først feil kabel, men fikk byttet til rett type for å kunne oppgradere programvaren.

Det problemet slipper du på D500 da du ikke kan oppgradere programvaren med noen kabler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...