kizzykazz Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Hei Har noen problemer med min router som er nevnt over, angående stabilitet, og hastigheter, særlig i spill. Har oppgradert til nyeste firmware, (trur eg), 2.0.0.2. Men er det noe nyere ute å går nå?? Får sikkert svar som: "google er din venn, søk på google," men har prøvd det en rekke ganger nå uten hell.. Derfor spørr eg dere om dere har noen nyere versjoner? Takk for alle svar. Mvh Kizz
AMD_Bruker Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Sikker på at det er routeren ? Kan jo være at nye drivere til nettverkskortene vil hjelpe....
kizzykazz Skrevet 23. april 2005 Forfatter Skrevet 23. april 2005 Ehh ja trur det. Har en usb nøkkel som følgte med i 3com pakken, men trur ikkje den kan oppgraderast... eg er ikkje sikker da men har hvertfall ikkje funne ut korleis enda..har kun 1 maskin i nettverket. Har planer om å legge kabel istedenfor, for trådløst suger virkelig!!
AMD_Bruker Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Hvis du har en 3CRUSB10075 så ligger det nye drivere på 3com.com
kizzykazz Skrevet 23. april 2005 Forfatter Skrevet 23. april 2005 Ja lastet den ned no og har innstalert den og det er versjon 3.1.0.0. Er det korekt? Merka vel egentlig ingen forskjell. Litt rar instalasjon: 1.Trykte på setup der eg hadde ekstrakta filene til 2. Avinnstalerte alt om 3com 3. Måtte restarte maskina 4. Kom fram at en usb var funnet, og fant fram driverene ved hjelp av windows-hjelperen. 5. Instalerte setup igjen, og da kom hele greia. Er det korrekt? BRuker du noen spesielle innstillinger? Mvh Kizz
AMD_Bruker Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Bruker windows til å konfigurere wlan.. Vær klar over at denne går på power save etter en stund. Har ikke fått til å slå av denne funksjonen men det er bare å reparere så virker den igjen...... Den har også forholdsvis dårlig rekkevidde
kizzykazz Skrevet 25. april 2005 Forfatter Skrevet 25. april 2005 Ja det oppdaga eg for noken månder siden.. Vanvittig dårlig nett plutselig, og så datt det nesten ut. Men LINK Quality har blitt bedre med den nye oppdateringen! Ligger på ca 70 no MEN: I spill er det fortsatt elendig På cs detter eg sjelden ut når eg spiller på en server, men detter ut når eg oppdaterer serverer.. Det er litt rart Takk for svar
sofTest Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Du kan jo prøve dagens nye firmware, og se om denne er bedre. Les instruksjonene nøye.
kizzykazz Skrevet 25. april 2005 Forfatter Skrevet 25. april 2005 Kva for ein av pdf filene er det eg skal lese? Den nederste pdf-en, har eg fra før trur eg. Den andre vetsj eg. Men eg finn ikkje ut kor det står det du meinar..
Gromit Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 (endret) EDIT: kanskje poste i rett tråd Endret 25. april 2005 av Gromit
sofTest Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Kva for ein av pdf filene er det eg skal lese? Den nederste pdf-en, har eg fra før trur eg. Den andre vetsj eg. Men eg finn ikkje ut kor det står det du meinar.. Special Instructions: A reset back to factory default is necessary after firmware upgrade. Previous configuration backups must not be reused with the new firmware.
kizzykazz Skrevet 25. april 2005 Forfatter Skrevet 25. april 2005 Det gjekk smertefritt det. Men er ikkje routeren oppgradert før eg restartar den? Det står at det er "den nyaste versjonen, kjem ikkje på kva den er" så då er vel alt grett? Det er nokon nye innstillingar har eg merka. Takk for svar EDIT: Ikkje noko beire signal styrke og kvalitet.. Irriterende..Sitter 5-6 meter fra router.-.
sofTest Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 (endret) Du må nok resette til fabrikkinstillinger. Ellers risikerer du at routeren vil oppføre seg merkelig, eller at den ikke vil lagre eller mister innstillinger. M.a.o., vil du ha et stabilt produkt, så gjør du som instruksjonene sier. Edit: Resetting til fabrikkinstillinger gjør du ved å slå av routeren og fjerner alle kabler, setter en rett/vanlig nettverkskabel med en ende i WAN-porten og den andre i en av LAN-portene. Så slår du på routeren. Når Alert LED'en begynner å blinke sakte (30-60 sekunder), så kan du slå den av igjen, og så sette opp/konfigurere routeren på nytt. Endret 25. april 2005 av sofTest
kizzykazz Skrevet 25. april 2005 Forfatter Skrevet 25. april 2005 yee okay sjef den har oppført seg ganske bra til no da? 30 minutt ca..Skal svara i mårra visst eg må..24 på tv'n nå TIkkTakk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå