Forumforumforum Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Har laget kabinett på skolen. ( i tre på sløyden ) og rekker ikke montere inn hovedkortet osv. innen utstillingen. så jeg lurte på om jeg kunne ta med en gammel psu, og bare koblet katodene rett i den ? uten å ha koblet i hk eller noe annet.
Kuffe Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Har laget kabinett på skolen. ( i tre på sløyden ) og rekker ikke montere inn hovedkortet osv. innen utstillingen. så jeg lurte på om jeg kunne ta med en gammel psu, og bare koblet katodene rett i den ? uten å ha koblet i hk eller noe annet. Klart du kan det men da må du jump starte psu for å få katodene til å lyse Jumpstart av psu
Vågebu Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Hvis det er en AT-PSU du skal bruke, trenger du ikke å jumpstarte. Da er det nok å trykke på knappen.
ok2k Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Hvis det er en AT-PSU du skal bruke, trenger du ikke å jumpstarte. Da er det nok å trykke på knappen. Nå er vel ikke sannsynligheten veeeldig stor for at det er en AT-psu vel?
olejohan Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Kjanksen er der, har du ein AT-PSU er det ikkje så mye annet og bruke den til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå