Gå til innhold

Azeroth is under attack!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men omg som jeg gleder meg da, kom på jobb i dag 12:30 så ingen spilling før jobb. Skal også jobbe i morgen, pleier å sitte oppe en god stund på kveldene siden jeg begynner sent på jobb som regel. Tenker for meg selv "Sukk og atter sukk, hjem og spille litt for så å stå opp for å jobbe i morgen igjen". Da jeg kommer på jobb sier sjefen "Du, D va en feil på timelista, det e æ som ska' jobb i morgen, ikke du". Da ble jeg kjempe lei meg vettu. Er bare lvl 42 men fordet da, skal bli gøy å både dele ut og motta enda mer juling :D

 

Lykke til alle Alliance på Burning Blade!!!! (Ser dere en liten gnome som heter Wreck i trøbbel, så hjelp, han er kjempe tøff :p )

Lenke til kommentar

Godt ingen lærer etter å ha sett hva som skjedde i USA! :roll: Alle må raide med en gang, overalt! Hva med å fortsette som før og prøve ut de nye tingene som det passer seg? Jaja, folk får da raide som galne om de VIL det. Se hvor gøy det er når alt LAGGER :) Godt jeg har en bedriten maskin, merker vel ikke forskjell uansett! (men kanskje kommer mer RAM (som fungerer) på døren i kveld! )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...