:.ELD.: Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Jeg er nå lvl 39 NE rogue på Sunstrider, med kun 60g Noen som vet om mobs el. som har bra drops som jeg kan ta? Evt. noen quest eller instances med bra reward. Har tenkt på å få med broren min (34 druid) og stealth'e til "bossen" i Gnomeregan.. Noen andre som har forslag? Mvh Erlend
IntelAmdAti Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Hvis du er leatherworker kan du farme grønne drager i swamp of sorrows og lage green whelp scale armors, disse selger veldig kjapt for over 1g stykket. Scalene har 25% droprate og du trenger kun 4 for å lage en armor. Søk på wildvine på AH, noen vet ikke hva disse er vedt og selger flere stykker for omtrent 1s per stykk, kjøp disse og selg de for 1g stykk på AH. Pattern: Turtle Scale Gloves var min hovedinntekt, den kan kjøpes fra Pratt som er like ved flightpoint i Feathermoon Stronghold, det koster 35s og kan selges for opptil 10g på AH.
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Badlands og grinde Stone Elementals. De gir deg rundt 10s per kill og de dropper noen ganger blå items. Fint sted å tjene raske penger på ditt nivå
TRS Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 lvl 37+ elementals i badlands dropper en del vendor crap, tjente 5-10 gull (avhengig av drops, uncommon items osv) i timen der tidligere.
Iver. Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Grind Naga's i SV fikk Necklace of Calisea som jeg solgte for 15g på AH, er liten sjangs for det men.....
MrLee Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 (endret) "bare 60"...heh på lvl 40 hadde jeg 40g.. :/ (nå har jeg 50g som lvl 28 på ny server...go figure...) Å grinde ting som dropper salgbare items er en fin måte å tjene penger på. Tror jeg ville gått for å grinde mobs som droppa ting du kan selge regelmessig, istedet for å satse på at X grønne eller blå items muligens skal droppe. Hvis du har skinning, sørg for at du grinder noe som du kan skinne Endret 22. april 2005 av MrLee
Keylar Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 dropper ikke tigerne i STV noen "whiskers" som selger for 7s pr da ?. Nesten garantert å få det pr mob.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå