lunamaster Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Jeg skal altså overføre fra wav til mp3. Noen som vet om noen gratis, bra programmer til det? Det må ikke være fullt av adware...
lunamaster Skrevet 22. april 2005 Forfatter Skrevet 22. april 2005 Den beste MP3-encoderen er LAME. Den har jeg prøvd som en innebygd funksjon i Audacity. Den funka ikke bra... Finnes den som standaloneversjon, eller er det bare mitt os (win2k) som er for dårlig? -peace- Ørjan.
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Hva med å bruke Audiograbber med LAME som plugin? Begge delene er gratis og uten spyware. Bedre blir det ikke
lunamaster Skrevet 26. april 2005 Forfatter Skrevet 26. april 2005 Hva med å bruke Audiograbber med LAME som plugin?Begge delene er gratis og uten spyware. Bedre blir det ikke Okei, men hvordan legger jeg LAME inn som plugin i Audiograbber da? Og er det LAME-exe filen jeg skal bruke, eller er det LAME-dll-filen? For ifølge den guiden som det ble postet link til rett over ditt innlegg, så stod det at det var exe-filen som skulle brukes... Men det var ikke med audiograbber. Btw, hva er den nyeste versjonen av lame-encoderen? Jeg tror det var 3.96.1 jeg fikk. Takk for hjelpen alle sammen! -peace- Ørjan.
Garathor Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Les CD'ene med Exact Audio Copy istedenfor Audiograbber. Følg Chris Myden sin guide.
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 (endret) Okei, men hvordan legger jeg LAME inn som plugin i Audiograbber da? Og er det LAME-exe filen jeg skal bruke, eller er det LAME-dll-filen? For ifølge den guiden som det ble postet link til rett over ditt innlegg, så stod det at det var exe-filen som skulle brukes... Men det var ikke med audiograbber. Btw, hva er den nyeste versjonen av lame-encoderen? Jeg tror det var 3.96.1 jeg fikk. Du skal bruke lame_enc.dll, og legge den i samme mappe som Audiograbber, altså "C:\Progam Files\Audiograbber" eller tilsvarende. 3.96.1 er den versjonen jeg bruker her i hvertfall, og med godt resultat. Etter dette er det bare å starte Audiograbber, og velge LameENC i MP3 Settings. Endret 26. april 2005 av Slettet-rXRozPkg
Wipeout Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Hvis du sjekker linken min, får du den beste løsningen. Og den guiden er i tillegg ganske plankekjøring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå