Gå til innhold

Bør jeg bytte proffs?


Anbefalte innlegg

Spilte i 10 dager på Us servere for en stund siden, da var jeg mage å hadde tailoring og enchant, syntes det var kjipt å være så fattig pga disenchanting så nå når jeg har fått EU wow så valgte jeg Tailoring og mining.

 

Jeg likte tailoring å tjener litt penger på mining, jeg vet at dette ikke er en god kombo, men er den så dårlig at jeg bør bytte med en gang?

 

er lvl 17mage nå å har ca 100 i skill på begge..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det beste til å tjene penger uten så mye stress er helt klart mining og tailoring. Grunnen er at du kan selge mooncloth for blodpris, og selge arcane crystals/arcanite bar for enda større pris.. Alchemy er kun bra om du får flask recipes, og da blir det virkelig bra ;) Echanting vet jeg ingenting om da, men vet at du trenger mye for å tjene de pengene :p

Lenke til kommentar
Det beste til å tjene penger uten så mye stress er helt klart mining og tailoring. Grunnen er at du kan selge mooncloth for blodpris, og selge arcane crystals/arcanite bar for enda større pris.. Alchemy er kun bra om du får flask recipes, og da blir det virkelig bra ;) Echanting vet jeg ingenting om da, men vet at du trenger mye for å tjene de pengene :p

aha :)

Lenke til kommentar
Det beste til å tjene penger uten så mye stress er helt klart mining og tailoring. Grunnen er at du kan selge mooncloth for blodpris, og selge arcane crystals/arcanite bar for enda større pris.. Alchemy er kun bra om du får flask recipes, og da blir det virkelig bra ;) Echanting vet jeg ingenting om da, men vet at du trenger mye for å tjene de pengene :p

enchanting får du GODE enchanter endgame, gjerne som koster 100 G stk. Men finnes FÅ som vet hvor mye en enchant er verdt så de vil til nød ut med 30-40 G. De vet kanskje ikke at man må disenchante blå items for lvl 50-60.

 

Grøsser ved tanker.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig vet jeg grunnleggende regler om enchanting, men jeg vet ikke hva ingredienser osv. koster, men vet at du trenger masse brill shards for å kunne enchante ting som crusader/lifesteal, men at du trenger masse andre ting også, det er de tingene jeg ikke vet hva koster, så derfor skal jeg ikke uttale meg om hva en enchanter tjener/taper :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...