Gå til innhold

Problem med patching av WoW.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at jeg fikk litt problemer med WoW så valgte jeg å reinstallere det, men etter at jeg har installert den første patchen (den på 98mb) og programmet prøver å "avslutte WoW" så får jeg beskjed om at spillet ikke lar seg lukke (noe som det har gjort). Dette fikk jeg den første gangen jeg la inn spillet også, men da gikk det greit å avslutte WoW i oppgavebehandling. Dette hjelper ikke nå, hva skal jeg gjøre? Noen som har hatt samme problem?

Kunne selvsagt prøvd å re-installert det, men siden jeg sitter med en 20x CD rom og nedlastingen tok over 1 time så er det siste utvei...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

det bør være en patch exe fil i wow folderen din... ta backup av den før du reinstallerer... tror du kan kjøre patch direkte fra den istedet for å laste ned da...

edit: bør hete noe slikt som:

WoW-1.2.4-to-1.3.0-enGB-patch.exe

Endret av MrLee
Skrevet
det bør være en patch exe fil i wow folderen din... ta backup av den før du reinstallerer... tror du kan kjøre patch direkte fra den istedet for å laste ned da...

edit: bør hete noe slikt som:

WoW-1.2.4-to-1.3.0-enGB-patch.exe

Takker :thumbup:

Men bare for nysgjerrighetens skyld; etter at jeg da har re-installert spillet, skal jeg da bare legge .exe fila i mappa eller installere den også?

Finnes det noe sted å laste ned patchene fra? Utenom å gjøre det via blizzard update tingen?

Skrevet

du bør nok kjøre fila ja :) eller du kan prøve å kopiere den inn i mappa og håpe blizzard update tingen blir lurt til å tro den har lasta den ned.. :)

Skrevet

Ok, da har jeg avinstallert WoW og lagt det inn igjen på en annen partisjon for å være sikker. Jeg fikk også lagt inn 2 av patchene, men når jeg skulle starte det fikk jeg feilmeldingen som jeg fikk da jeg prøvde å avinstallere det i første omgang!

Hva er problemet egentlig?

post-172-1114115825_thumb.jpg

Skrevet

Hmm, etter at jeg nå sletta snarveien på skrivebordet og lasta spillet fra .exe fila i WoW mappa starta det igjen og neste patch begynte å installere :hmm:

Kanskje jeg ser lysere stunder i møte nå :ermm:

Skrevet

hmm, når du reinstallere. Og så skal du installere den nyeste patchen. Følger alle de tidligere ting i de første patchene i den siste patchen. Sann at du slepper å installere alle patchene?

Skrevet
hmm, når du reinstallere. Og så skal du installere den nyeste patchen. Følger alle de tidligere ting i de første patchene i den siste patchen. Sann at du slepper å installere alle patchene?

Nei, du må installere alle dersom du ikke har backup av de! Det hadde blitt slitsomt å laste ned en fil på ovber 100mb for hver gang det kom en ny patch ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...