Gå til innhold

GameCube-spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

super monkey ball anbefales på det sterkeste...eller vent på 2`en som kommer ut til høsten..

Resident evil kommer ut i september tror jeg.

Burnout er litt rått hvis du liker bilspill, men varer ikke ekstremt lenge...men sinnsyk fart som gjør at du må konsentrere deg noe enormt for å unngå på krasje.. :wink: Dessverre er det bare 2player og skjermen delt på to gjør spillet enda vanskeligere siden du ikke ser bilene så bra (hvis du ikke har megastor tv da)

andre mp spill...hmm...

Waverace har jo fått gode kritikker av mange folk..men også mange som sier det ikke er noe bra.

Good luck choosing

 

Jeg har:

Smash bros melee

Pikmin

Luigis mansion

Burnout

Star wars rogue leader 2

Super monkey ball

:grin:

Lenke til kommentar

Ja wave race er ganske bra, digger å spille stunt mode og se replayen etterpå. tony hawk 3 er også bra underholdende viss man har en jevngod motstander (ville kanskje ha venta på firern som slippes i november i usa)Ser fram til wrestlemania, det ser fett ut. prøvde sonic adventure her om dagen og det virket ok

Lenke til kommentar

som sagt...delte meninger på wave race...

*har fullført:

Luigi

Star Wars

Pikmin

Burnout

(nesten smash bros)

 

Korte spill gitt...

Som sagt...skal du kjøpe spill er de som er nevnt veldig bra...men det kommer ut utrolig mye bedre spill fra september og utover.

I september tror jeg det kommer ut oppimot 20 spill til Gamecube.. :grin:

Lenke til kommentar

Skaffet Luigis Mansion, utrolig artig, men så kort =/. Ble så hekta at jeg runna det samme dag som jeg kjøpte det.

 

Tror nesten jeg må ha det Super Monkey Ball-spillet. Jeg synes at det egentlig ser skikkelig kjipt ut fra skjermbilder jeg har sett, men alle sier jo det er bra, så =)

 

Ingen som har testet James Bond: Agent under Fire da? (Var det ikke det det het tro?)

Lenke til kommentar

james bond spillet har fått elendige kritikker når det gjelder gamecube versjonen. xbox og ps2 aner jeg ikke, men sikkert d samme der oxo. Vent heller på det nye die hard spillet som kommer til GameCube...4 player multiplayer og mulighet til å ta kvelertak rundt halsen til "bossen" til en gjeng terrorister i singleplayer, og dermed tvinge de til å legge ned våpnene i redsel for at du skal skyte sjefen deres :wink:

Bare synd at hvis du tar feil mann til gissel så er ikke sjefen sen om å skyte deg og sin egen mann i slengen :grin:

Super monkeyball har grei nok grafikk...det er gameplayet som er utrolig morsomt :smile:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg syntes "agent under fire" var overaskende underholdene til tross for dårlige kritikker, har nesten bare spillt det i multiplayer men ser fram til å runde det i singelplayer. det har ikke kommet så mye fps til gamecube men til høsten kommer jo resident evil, eternal darkness og hadde jeg vært deg ville jeg kanskje venta på james bond - nightfire

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

gah, bror min har kjøpt gamecube nå, og med super smash skitet som er heilt ute av min interesse

 

uansett eg har jævlig lyst på eit actioneventyr før resident evil kjem ut om ca ein månad. Ingenting som kan anbefales?

 

og kvifor tar det 6 måneder å konvertere eit spel fra ntsc til pal?

Lenke til kommentar

OutlawGolf kommer til Gamecube og Xbox i Europa sent

i høst,det er meget bra som multiplayer-spill.

Det skiller seg godt fra andre golf-spill,du kan

bl.a banke caddyen(Bonus),spillerene er MEGET annerledes enn i det vanlige golfmiljøet-caddyene

også-er vel det frekkeste videogame som er utgitt.

Jeg har mast på utviklerene om EU/PAL utgivelse og

fikk svar fra Hypnotix i går,

Lenke til kommentar

siDDIs...problemet som gjør at det tar så lang tid å få NTSC spill til europa er ikke konverteringa....det er language...tenk deg...hvor mange språk blir amerikansk engelsk oversatt til her i Europa? hadde hele verden brukt engelsk som andrespråk og forstått det hadde alt vært mye enklere...tenk på franskmennene og tyskerne... (deres skyld) :razz:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...