Lacim Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Prioriterer du +crit og ikke agi, vil du få bra sjanse til å critte, men dårlig med dodge og attack power (som rogue). Rogues trenger 29 agi points for +1% crit, og 14,5% for 1% dodge, iallfall noe deromkring. I tillegg får man attack power av agi. Jeg liker best agi gear, men selvfølgelig ser jeg på kvaliteten på et item før jeg vurderer å skaffe det. Eksempelvis bytta jeg ut en neck med +15 agi +10 defense mot en med 8stam 5spir 7arcane res +1% crit.
shabador Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Det varierer hvor mye agility som trengs for å få + på crit og dodge. Dette spørs helt på levelet. Som level 60 kreves det 30 agility for +1% crit og +2% dodge. Det vil da si at en level 30, trenger bare 15 agility for å få den samme effekten.
Aiven Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Prioriterer du +crit og ikke agi, vil du få bra sjanse til å critte, men dårlig med dodge og attack power (som rogue). Rogues trenger 29 agi points for +1% crit, og 14,5% for 1% dodge, iallfall noe deromkring. I tillegg får man attack power av agi. Jeg liker best agi gear, men selvfølgelig ser jeg på kvaliteten på et item før jeg vurderer å skaffe det. Eksempelvis bytta jeg ut en neck med +15 agi +10 defense mot en med 8stam 5spir 7arcane res +1% crit. Savner tabeller på dette, virker umulig å drive opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå