Gå til innhold

Kan noen si meg hva dette betyr?


Anbefalte innlegg

Kommer frem en sånn gul liten trekant nede i høyre hjørnet, når jeg trykker på den forsvinner den. Så kommer den tilbake etter et par minutter. Ganske irriterende å ha den der, håper noen vet hva det betyr og ikke minst hvordan man fjerner den. Legger ved et bildet av den;)

 

OS'et jeg bruker er WINXP Pro

 

http://hjem.sol.no/lud4/varseltrekant.JPG

 

Trykk refresh hvis det ikke kommer frem noe :wink:

 

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: Bruce på 2002-07-08 01:03 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er et symbol som forteller deg at det er en eller annen ting som ikke er i orden.

 

Høyre klikk på min datamasin å gå på egenskaper, så på masinvare da får du opp en liste med diverse hardware der kan det være en eller flere som har varseltrekant eller ? tegn på seg.

Glemte å si at du må gå på enhetsbehandling

_________________

:grin: Fixer'n Fixer alt :grin:

 

t_stallone.jpg

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: Fixer'n på 2002-07-08 01:52 ]

Lenke til kommentar

Hei!

 

Tror du har litt for lite minne (Eneste beskjeden jeg har fått med det ikonet)

 

Det skal gå ann å velge en plass at du skal få "tips" om hva som er galt og (At det dukker opp en tekst ovenfor varsel-ikonet), "balloon tips" eller.no tror jeg det heter.. kan hende jeg mixer noe her..

Lenke til kommentar

Det er ikke at jeg har for lite minne, har 512 DDR å det tror jeg skal holde til WINXP.

Tror jeg fant ut hvorfor den dukket opp, tok en scandisk på harddisken, der klagde den på at explorer og en fil til hadde lenket seg sammen...

 

Takker for hjelpa :wink:

Lenke til kommentar

Fikk lignende problem da jeg hadde en overfyllt og fragmentert disk! Hvis du holder musen over tegnet et par sekunder kommer det opp en beskrivelse av problemet. Jeg gikk tom for virtuelt minne. Noe Windows fikset selv etter noen minutter, men maskina jobbet hardt en stund...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...