Gå til innhold

Honor System nå til Fredag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det med char flytting har vel stått i noen notes som blizzard har gitt ut for en stund sia, mener jeg leste det selv. Men det betyr ikke at folk kan flytte rundt i hytt og pine.

Sånn jeg forstod det så kunne det bli mulig å flytte til noen/en spesiell server hvor pop ikke var et problem.

Men har ikke noe som kan backup for dette akkuart nå, men som sagt, mener jeg og har lest at dette skal bli mulig. Om det evt skjer nå er en helt annen ting.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan noen komme med en link der det blir bekreftet eller avkreftet at dishonor vil være med?

Her om dagen ble jeg f.eks. angrepet av 2 lvl 30 rogues (er lvl 44 selv), mens jeg var nede i 20% hp i STV (questet og figthet mobs). Jeg klarte og drepe dem, ved hjelp av blind og healing potion.. men ble drept rett etterpå av en mob - da jeg hadde ca 1% hp igjen.

Normalt sett ville jeg aldri drømme om å angripe lvl 30, men disse drepte jeg etterpå en 2-3 ganger som hevn.. det syntes jeg var på sin plass!

Litt kjipt å få dishonor for velfortjent blodhevn... :hrm:

Skrevet (endret)

Det finnes ikke dishonourpoeng for å drepe players og det finnes ikke honourpoeng for å drepe NPCs.

Det eneste du får dishonour for er å drepe non-hostile NPCs og "gråe" NPCs.

Dishonorable Kills

Player versus player battles are always best when played out between opposing forces of equal level. Thus, our system creates incentives to attack foes around your level. And it also does not reward those who kill players far below their level. If the player or PvP-enabled NPC you kill is trivial (i.e. gray to you), then you won't get an Honorable Kill. In fact, if you kill an NPC who is not PvP-enabled or who is PvP-enabled and trivial, you will gain a Dishonorable Kill. This exacts a penalty on those who, for whatever reason, kill trivial NPC bystanders. To make it easier to identify a potential Dishonorable Kill, such NPCs will be labeled as "civilians" in their tooltip. Note that dishonor does not apply to killing players, regardless of their level.

As it stands now, when you accrue a Dishonorable Kill, it will not have a negative impact on your current honor ranking. You'll still get to see what the system considers a Dishonorable Kill, but you won't be assessed a penalty for it. At the moment, we don't want to penalize Dishonorable Kills because on normal (PvE) servers, the primary way to instigate PvP battles is through the attacking of NPCs. However, should enough PvP combat occur in Battlegrounds or if the number of Dishonorable Kills escalates to such a degree that it hampers general gameplay, we may well step in and institute a penalty for Dishonorable Kills.

edit:

Link

Endret av SBS
Skrevet
Det med character transfer er nok ikkje tilfelle.

Dersom det hadde blitt noko av dette, ville det nok stått ganske klarte på blizzard sine sider (noko det altså ikkje gjør).

Joda. er tilfelle. US spillerne kan gjøre det nå.

Skal bli godt. Er utrolig kjedelig å havne som nr 400 i kø på Warsong.

Alle som er på warsong kan flytte til Twilight hammer. Når det blir mulig.

Skrevet
Angående den /pvp toggle'n på PvE/RP-servere, jeg kan nesten garantere at man ikke kan slå av PvP "While in combat". Utover det vil det nok være fritt frem.

Det bør jo bli en cooldown selv om man ikke er i combat. Vet selv som mage at det mange ganger på store raid bare er å ta et par skritt tilbake så kan jeg drikke for mana igjen.

Det mest rettferdige vil nok bli å kunne skru av og på, men det tar 5 min fra du trykker disable til den går av. Det er min mening

Skrevet
Angående den /pvp toggle'n på PvE/RP-servere, jeg kan nesten garantere at man ikke kan slå av PvP "While in combat". Utover det vil det nok være fritt frem.

Det bør jo bli en cooldown selv om man ikke er i combat. Vet selv som mage at det mange ganger på store raid bare er å ta et par skritt tilbake så kan jeg drikke for mana igjen.

Det mest rettferdige vil nok bli å kunne skru av og på, men det tar 5 min fra du trykker disable til den går av. Det er min mening

Hvordan vil det bli annerledes enn det er i dag? Hvis du ikke angriper på 5 min, vil PvP-modus slåes av.

Håper ihvertfall de har ordnet det slik at det ikke påvirker pvp-raid nevneverdig.

Gjest Slettet-uVTr2vDm
Skrevet
Uffameg. Folk går ballistic i USA etter innføring av honour. En del syting, men det virker som om mange har et poeng, det mangler dishonour poeng. I tillegg blir det massive lagg problemer i områder med mye folk.

De som er høy i level og pvp skill kan glede seg. De av oss som er nye, lav level og få spilletimer kommer til å få det vanskelig i contested areas med bra quest. Men for all del, sammenligna med andre online spill går det kjappt å få level i wow, men jeg håper at det bare blir levelig.

-G

QUOTE FRA http://www.worldofwarcraft.com/pvp/pvp-article-part2.html

Thus, our system creates incentives to attack foes around your level. And it also does not reward those who kill players far below their level. If the player or PvP-enabled NPC you kill is trivial (i.e. gray to you), then you won't get an Honorable Kill. In fact, if you kill an NPC who is not PvP-enabled or who is PvP-enabled and trivial, you will gain a Dishonorable Kill. This exacts a penalty on those who, for whatever reason, kill trivial NPC bystanders. To make it easier to identify a potential Dishonorable Kill, such NPCs will be labeled as "civilians" in their tooltip. Note that dishonor does not apply to killing players, regardless of their level.

Er ikke det dishonor-points? :o

Skrevet

Jada. Fra i dag av blir det komplett umulig å grinde andre steder enn i instancer.

Vil vel også bli masse tull med patching, lagg og UI igjen.

Skrevet
Er ikke det dishonor-points? :o

Hadde det bare enda påvirket pvp. Dette gjelder kun om man dreper NPC's med tittelen "Civillian"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...