carl-kr. Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 heisann! jeg lurte bare på hvor de er billigst på spill? jeg har over lengre tid brukt å handle hos cdon. de har rask levering (3dager) , også liker jeg muliheten de har med fakturabetaling. cdon de beste??
Windoge Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 CDon er nok blandt de beste. Zailor.no og Gamesmix.com er også greie for min del, men utvalget er så å si det samme, og prisforskjellene er nesten ubetydelige.
bonga2 Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 hva med å laste ned, kjapt, trygt( ) og billig...
Bone Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 hva med å laste ned, kjapt, trygt( ) og billig... Kiwi, Kiwi?! For, du oppfordret vel ikke noe annet?! ..tror ikke de selger spill på Kiwi enda! Ikke de største titlene i hvertfall..
bonga2 Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 hva med å laste ned, kjapt, trygt( ) og billig... Kiwi, Kiwi?! For, du oppfordret vel ikke noe annet?! ..tror ikke de selger spill på Kiwi enda! Ikke de største titlene i hvertfall.. kall det gjerne "kiwi" her på forumet...
War Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 hva med å laste ned, kjapt, trygt( ) og billig... jeg ville ha fjernet den, så nettop en som fikk en advarsel pga han oppfordret til ulovelig nedlasting.
figure_02 Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Hm...jeg pleier bare kjøpe dem på Elkjøp eller Spaceworld jeg, der er de iallefall billigst og det er ingen leverings tid. På nett har jeg hittil brukt Cdon, Zailor og GamesMix. Veldig fornøyd med alle, syns GamesMix er mest brukervennlig men titlene koster gjerne en 50 lapp mer enn hos de andre...
carl-kr. Skrevet 21. april 2005 Forfatter Skrevet 21. april 2005 syns GamesMix er mest brukervennlig men titlene koster gjerne en 50 lapp mer enn hos de andre... tenkte jeg skulle prøve gamemix. bestilte nettop half life2 dær men er det faktura eller oppkravs betaling pa bekreftelsen jeg fikk på mail sto det Faktura/oppkrav??
bonga2 Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 hva med å laste ned, kjapt, trygt( ) og billig... jeg ville ha fjernet den, så nettop en som fikk en advarsel pga han oppfordret til ulovelig nedlasting. åssen gjør jeg det da?
Neptun_ Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 (endret) hva med å laste ned, kjapt, trygt( ) og billig... jeg ville ha fjernet den, så nettop en som fikk en advarsel pga han oppfordret til ulovelig nedlasting. åssen gjør jeg det da? Trykk på -knappen øverst til høyre for innlegget ditt for å redigere det. Min personlige favoritt er CDON. Endret 21. april 2005 av Neptun_
carl-kr. Skrevet 21. april 2005 Forfatter Skrevet 21. april 2005 automatisk fakturabetaling på gamemix.com??
Lxz Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 (endret) www.gamesmix.com . men hvis du vi spare så ikke kjøp i sverige nettshoper.. jeg har går gjennom den mareritten sjølv Ja! www.cdon.com er kongen blant butikkan. men www.gamesmix.com er et "bare spill shop" Endret 24. april 2005 av dj-virus
Rolexander Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 PLAY.com har ekstremt brae priser på spill.. Men dt lønner seg ikke å bestille noe for over 200 kr forbanna toll grense, Skjønner bare ikke hvorfor dem øker den med et par hundre kroner.
Rofle01 Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Du kan også bestille fra www.gameplay.co.uk men da burde du finne det ganske mye billigere enn i butikker og andre steder for i tilleg til pris og frakt kommer MVA og tollavgifter
Arne_F Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 På spillpriser.no står det hvor det spillet du vil ha er billigst samt. leveringstid.
Jubelsau Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Cdwow er en engelsk side som selger spill, CD og DVD. Rask leveringstid og 0,- i porto. Bestillte GTA San til PS2 derfra for 300,-
carl-kr. Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Skrevet 4. mai 2005 Cdwow er en engelsk side som selger spill, CD og DVD. Rask leveringstid og 0,- i porto. Bestillte GTA San til PS2 derfra for 300,- ingen toll?
Jubelsau Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 det kan ikkje vere sant Det er sant. Jeg betalte bare for spillet helt uten toll, eller noe som helst annet.
Anbefalte innlegg