Gå til innhold

hvor burde man kjøpe spill?

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann! :)

jeg lurte bare på hvor de er billigst på spill?

jeg har over lengre tid brukt å handle hos cdon.

de har rask levering (3dager) :thumbup: , også liker jeg muliheten de har med fakturabetaling.

cdon de beste?? :hmm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

CDon er nok blandt de beste. Zailor.no og Gamesmix.com er også greie for min del, men utvalget er så å si det samme, og prisforskjellene er nesten ubetydelige.

Skrevet
hva med å laste ned, kjapt, trygt( :ermm: ) og billig...

Kiwi, Kiwi?!

For, du oppfordret vel ikke noe annet?! ..tror ikke de selger spill på Kiwi enda! Ikke de største titlene i hvertfall.. :ermm:

Skrevet

Kiwi, Kiwi?!

For, du oppfordret vel ikke noe annet?! ..tror ikke de selger spill på Kiwi enda! Ikke de største titlene i hvertfall.. :ermm:

kall det gjerne "kiwi" her på forumet... ;)

Skrevet

jeg ville ha fjernet den, så nettop en som fikk en advarsel pga han oppfordret til ulovelig nedlasting.

Skrevet

Hm...jeg pleier bare kjøpe dem på Elkjøp eller Spaceworld jeg, der er de iallefall billigst og det er ingen leverings tid.

På nett har jeg hittil brukt Cdon, Zailor og GamesMix.

Veldig fornøyd med alle, syns GamesMix er mest brukervennlig men titlene koster gjerne en 50 lapp mer enn hos de andre...

Skrevet
syns GamesMix er mest brukervennlig men titlene koster gjerne en 50 lapp mer enn hos de andre...

tenkte jeg skulle prøve gamemix.

bestilte nettop half life2 dær :)

men er det faktura eller oppkravs betaling :hmm:

pa bekreftelsen jeg fikk på mail sto det Faktura/oppkrav??

Skrevet

jeg ville ha fjernet den, så nettop en som fikk en advarsel pga han oppfordret til ulovelig nedlasting.

åssen gjør jeg det da?

Skrevet (endret)

åssen gjør jeg det da?

Trykk på p_edit.gif-knappen øverst til høyre for innlegget ditt for å redigere det.

Min personlige favoritt er CDON. ;)

Endret av Neptun_
Skrevet (endret)

www.gamesmix.com . men hvis du vi spare så ikke kjøp i sverige nettshoper..

jeg har går gjennom den mareritten sjølv :thumbdown:

Ja! www.cdon.com er kongen blant butikkan. men www.gamesmix.com er et "bare spill shop"

Endret av dj-virus
Skrevet

PLAY.com har ekstremt brae priser på spill.. Men dt lønner seg ikke å bestille noe for over 200 kr :ermm: forbanna toll grense, Skjønner bare ikke hvorfor dem øker den med et par hundre kroner. :nei:

Skrevet

Du kan også bestille fra www.gameplay.co.uk men da burde du finne det ganske mye billigere enn i butikker og andre steder for i tilleg til pris og frakt kommer MVA og tollavgifter

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...